کد خبر : 1635066 | 15 شهریور 1398 ساعت 18:08 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

امین اموال چه می‌کند؟

فعل و انفعالات منفی در سپیدرود

روز گذشته مالک جدید سپیدرود رشت معرفی شد تا کماکان تغییر در این باشگاه ادامه داشته باشد و باید دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار آن‌ها خواهد بود.

فعل و انفعالات منفی در سپیدرود

به گزارش "ورزش سه" پس از پایان هفته دوم مسابقات لیگ یک با تصمیم کیومرث بیات که به عنوان مالک موقت یا همان امین اموال باشگاه شناخته می‌شود، افشین ناظمی به عنوان مدیرعامل سپیدرود مشخص شد. مسئله‌ای که در ابتدا این شایعه را به وجود آورد که مدیریت جدید باشگاه با علی نظرمحمدی اختلاف نظر جدی دارد و شاید باعث تغییرات بیشتر شود.

 

اما ناظمی و نظرمحمدی بدون توجه به شایعات با ایجاد همدلی برای موفقیت سپیدرود هم قسم شدند. همین امر باعث شد سرخ‌های رشتی دو برد پیاپی مقابل نیرو زمینی و استقلال خوزستان به دست آورند و حالا تنها سه امتیاز با صدر جدول فاصله دارند.

 

در حالی که سپیدرود به آرامش رسیده بود و بازیکنان با اوضاع بی پولی کنار آمده بودند، روز گذشته توسط کیومرث بیات فردی به نام مهران قاسمی که صاحب یک شرکت در حوزه فولاد است به عنوان مالک جدید سرخ‌های گیلانی معرفی شد تا باز هم راس این باشگاه دچار تغییر شود. با این حال جست و جویی در مورد این فرد و شرکت متعلق به او انجام شد که نتایج دقیقی به همراه نداشت. به همین دلیل نگرانی زیادی در خصوص عمل به تعهدات توسط قاسمی به وجود می‌آید. در حالی که سپیدرود صاحب دو برد پیاپی شده بود و برای رسیدن به جمع مدعیان تلاش می‌کرد این فعل و انفعال توسط بیات انجام شد. روندی که مستقیم بر تمرکز بازیکنان و کادر فنی اثر دارد و اگر همه چیز طبق روال پیش نرود باز هم سپیدرود را درگیر حاشیه همیشگی و عدم موفقیت می‌کند.

دیدگاه‌ها