کد خبر : 1635068 | 15 شهریور 1398 ساعت 18:31 | 34.5K بازدید | 0 دیدگاه

یک امتیاز برای چهار تیم هم‌گروه

از گروه ایران در راه جام جهانی چه خبر؟

با استراحت ملی پوشان فوتبال ایران در هفته اول بازی‌های مقدماتی جام جهانی، چهار همگروهی ایران روز گذشته به میدان رفتند و جالب اینکه با دو تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند.

از گروه ایران در راه جام جهانی چه خبر؟

به گزارش "ورزش سه"، ملی پوشان فوتبال ایران با حضور در گروه سوم بازی‌های مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌ها، اولین روز از برگزاری بازی‌ها را با استراحت از سر گذراندند اما چهار هم‌تیمی ایران یعنی تیم‌های عراق، کامبوج، هنگ‌کنگ و بحرین در اولین روز بازی‌ها به مصاف یکدیگر رفتند اما نکته جالب و البته به نفع ایران در این رابطه اینکه هر چهار تیم به میدان رفته نتوانستند به نتیجه‌ای بهتر از تساوی (یک بر یک) دست پیدا کنند.

 

در دو بازی روز گذشته ابتدا دو تیم کامبوج و هنگ‌کنگ از ساعت 16 به‌وقت محلی و به میزبانی کامبوجی‌ها به میدان رفتند و با دو گلی که بازیکنان دو تیم در دقایق 16 و 33 به ثمر رساندند درنهایت با تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند.

 

1432549

 

بازی دوم هم به میزبانی بحرینی‌ها برگزار شد و درحالی‌که گل دقیقه 9 کمیل السواد تا دقایق پایانی بحرینی‌ها را برنده بازی کرده بود در دقیقه 86 مهاجم جوان و پرآوازه عراقی‌ها یعنی مهند علی کار را یکسره کرد تا شاگردان کاتانچ با یک امتیاز بحرین را ترک کنند.

 

1432550

 

با این حساب هر چهار تیم به میدان رفته در روز اول بازی‌ها با یک تساوی، یک امتیاز و تفاضل گل صفر کار خود را به‌پایان رساندند.

 

در هفته دوم این بازی‌ها، تیم‌ملی عراق به استراحت خواهد پرداخت. بازی‌های هفته دوم مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌ها در روز سه شنبه هفته پیش رو برگزار خواهد شد و در گروه سوم این بازی‌ها در ابتدا از ساعت 16 به‌وقت محلی، کامبوجی‌ها از تیم ملی بحرین پذیرایی می‌کنند و از ساعت 16:30  تیم ملی هنگ‌کنگ به دیدار تیم ملی ایران خواهد رفت.

دیدگاه‌ها