کد خبر : 1635161 | 16 شهریور 1398 ساعت 11:20 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

دنی آلوس: بازی در کنار نیمار لذت‌بخش است

دنی آلوس، کاپیتان تیم ملی برزیل بعد از تساوی 2-2 این تیم مقابل کلمبیا در بازی دوستانه دیشب از بازگشت نیمار به میادین ابراز خوشحالی کرده و می‌گوید بازی در کنار نیمار لذت‌بخش است.

دنی آلوس: بازی در کنار نیمار لذت‌بخش است

به گزارش "ورزش سه"، دنی آلوس، کاپیتان تیم ملی برزیل و همبازی سابق نیمار در پاری سن ژرمن، بازی در کنار این ستاره هموطنش را تجربه‌ای لذت‌بخش توصیف کرده و می‌گوید از اینکه نیمار بعد از مدتها انتظار سرانجام به میادین فوتبال بازگشته خوشحال است.

 

1432655

 

نیمار دیشب در دیدار دوستانه برزیل و کلمبیا که با تساوی 2-2 به پایان رسید، سه ماه درگیری با  مصدومیت و اخبار و شایعات متعدد درباره انتقالش از PSG را به فراموشی سپرد و با درخشش در این بازی یک پاس گل داده و یک گل به ثمر رساند تا مهم‌ترین نقش را در تیم ملی کشورش ایفا کند.

 

دنی آلوس، کاپیتان کهنه‌کار برزیل و همبازی سابق نیمار در PSG بعد از بازی گفت:" بازی کردن در کنار نیمار همیشه لذت‌بخش است. وقتی آدم می‌بیند که او مشغول انجام کارهایی است که در آنها استاد است، لذت می‌برد و برای تیم ملی از جان و دل مایه می‌گذارد آدم واقعا کیف می‌کند".

 

1432654

 

آلوس در ادامه گفت:" ما همه نیمار را دوست داریم. او وقتی تمرکز دارد سطح فوتبالش واقعا بالا است. باید اجازه بدهیم او کاری که می‌تواند را انجام بدهد یعنی فوتبال بازی کردن. وظیفه ما کمک به او در زمین است".

 

 

دیدگاه‌ها