کد خبر : 1635173 | 16 شهریور 1398 ساعت 12:19 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

ژاوی در صدر خارجی های تازه وارد قطر (عکس)

رقابت های فصل جدید فوتبال قطر در حالی آغاز شده که 4 مربی خارجی اولین تجربیات خود را در این کشور شروع کرده اند.

به گزارش "ورزش سه" ،لیگ ستارگان قطر امسال جذابیت های زیادی دارد. یکی از موارد همیشگی که در این لیگ وجود دارد، حضور خارجی های سرشناس است. روی نیمکت تیم های مختلف قطری در این فصل 4 سرمربی خارجی حضور دارند که اولین فصل کارشان در کشور قطر را سپری می کنند.


ژاوی هرناندز، اسطوره بارسلونا و بازیکن سال های اخیر تیم السد، از ابتدای این فصل به عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم نشسته و کار مربیگری خود را در دوحه آغاز کرده است.


اسلاویسا یوکانوویچ، سرمربی 51 ساله صربستانی، که در تیم های مطرحی مثل واتفورد و فولام کار کرده، امسال به فوتبال قطر آمده و روی نیمکت الغرافه نشسته است.


دیگر مربی خارجی تازه وارد فوتبال قطر، تین تین مارکز است. این سرمربی اسپانیایی سال ها در اسپانیول کار کرده و بعد از گذراندن چند فصل در فوتبال بلژیک، حالا در 57 سالگی تیم الوکره قطر را برای مربیگری انتخاب کرده است.

 

1432678


چهارمین مربی خارجی که تازه امسال وارد فوتبال قطر شده، کارلوس آلوز است. این مربی هم اسپانیایی است و فصل جدید لیگ ستارگان قطر را با تیم قطر اس سی شروع کرده است.


روزنامه استاد الدوحه چاپ امروز به صورت اجمالی به عملکرد این 4 مربی در دو هفته ابتدایی لیگ قطر پرداخته است. مطابق انتظار، تیم تحت هدایت ژاوی هرناندز نتایج به مراتب بهتری از دیگر نفرات گرفته است. السد قطر هر دو بازی آغازین فصل را با پیروزی پشت سر گذاشته و در این بازی ها 11 گل به حریفان زده که آماری خیره کننده است. بالطبع با این آمار، ژاوی و تیمش در صدر جدول لیگ قرار دارند.


یوکانوویچ در الغرافه از دو بازی ابتدایی فصل 4 امتیاز گرفته و تیم این مربی صربستانی در رتبه دوم جدول لیگ ستارگان ایستاده است. باز نشدن دروازه الغرافه در دو هفته نخست، نکته مثبتی برای آنها به شمار می رود.


تین تین در الوکره دو بازی ابتدایی فصل را با 3 امتیاز شروع کرده و در رتبه هفتم جدول قرار دارد. اما وضعیت آلوز با تیم القطر اصلا جالب نیست. این تیم هر دو بازی نخست خود را با شکست به پایان رسانده و در جدول لیگ ستارگان، یازدهم است.

دیدگاه‌ها