کد خبر : 1635191 | 16 شهریور 1398 ساعت 13:28 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

دفاعیه داماش درباره جدال جنجالی با پرسپولیس

باشگاه داماش نسبت به حکم صادره توسط کمیته انضباطی و استیناف اعتراض قانونی خود را اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، داماش گیلان که در فصل گذشته به فینال جام حذفی راه یافت، اکنون با حواشی و رای عجیبی از سوی کمیته انضباطی و استیناف مواجه شد که نسبت به آن واکنش نشان داد.


در آن دیدار حاشیه‌هایی پیش از بازی رخ داد که در نهایت اکنون با رای کمیته انضباطی منجر به محرومیت و جریمه مالی مالک این باشگاه نیز شده است. باشگاه داماش که پیش از شروع دیدار با توجه به عدم حضور هوادارانش، مانع از برگزاری دیدار شده بود، این مساله باعث تاخیر چند ساعته در شروع بازی شد. در این بین هواداران عصبانی روی سکوها که جملگی پرسپولیسی بودند اقدام به پرتاب صندلی و شکستن آنها کردند که تصاویر زشتی را برای این بازی شکل داد.


در ادامه کمیته انضباطی و استیناف دو باشگاه را با جرایم مالی و محرومیت‌هایی مواجه کرده که اکنون باشگاه داماش با اشاره به شرایط و عدالتخواهی خود که حضور هوادارانش بوده، نسبت به آن اعتراض کرده است.


داماشی‌ها اعتقاد دارند با توجه به اینکه درخواست آنها برای حضور هوادارانش (در شرایطی که در جلسه هماهنگی آنها به عنوان میزبان این بازی نیز معرفی شده بودند) و همچنین بی نظمی و ناهماهنگی مسوولان برگزاری بازی که باعث این شده بود تا آنها از این مساله محروم بمانند، نباید اکنون با احکام محرومیت و جرایم مالی همراه می‌شده.


در ادامه می‌توانید نامه دفاعیه باشگاه داماش گیلان خطاب به کمیته انضباطی و استیناف را مشاهده فرمایید.

 

1432691

 

1432693

 

1432692

 

دیدگاه‌ها