کد خبر : 1635230 | 16 شهریور 1398 ساعت 16:31 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

در مقابل دو گل خورده...

پورموسوی و جوان‌ها چهار گل زدند

جوانان ملی‌پوش ایران در اولین دیدار تدارکاتی خود در اردوی اندونزی موفق شد تیم میزبان را با چهار گل شکست دهد.

پورموسوی و جوان‌ها چهار گل زدند

به گزارش "ورزش سه"، تیم جوانان ایران که برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی برابر اندونزی اردوی تهران را در این کشور ادامه دادند ساعتی پیش در اولین بازی تدارکاتی برابر تیم میزبان به میدان رفتند و درنهایت توانست به یک پیروزی پرگل دست پیدا کنند.

 

اولین گل جوانان ایران در نیمه اول و از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. خطای مدافع اندونزی روی علی سبحانی باعث شد تا داور بازی به نشانه پنالتی به سود ایران سوت بزند و یاسین سلیمانی نیز با به گل رساندن این پنالتی از دقیقه 15 جوانان ایران را از حریف خود پیش انداخت. گلی که درنهایت تا پایان نیمه اول ایران را به‌عنوان تیم پیروز معرفی کرد.

 

در ابتدای نیمه دوم و همگام با به میدان آمدن تیم‌ها، تیم مهمان موفق شد بازی را به تساوی بکشاند اما پس‌ازآن بازهم بازیکنان ایرانی کولاک کردند و 3 بار و در دقایق 50 توسط علی سبحانی، 57 توسط آریا برزگر و 60 مهدی هاشمی نتیجه را چهار بر یک به سود ایران کنند. نتیجه‌ای که البته بازهم در دقایق پایانی دستخوش تغییر شد و اندونزیایی‌ها توانستند برای دومین بار دروازه ایران را باز کنند و درنهایت بازی با حساب 4 بر 2 به سود جوانان ایرانی به‌پایان برسد.

دیدگاه‌ها