کد خبر : 1635234 | 16 شهریور 1398 ساعت 16:58 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

لیپی: فرگوسن هم انگلیسی را خوب حرف نمی‌زند!

مارچلو لیپی فاش ساخت که در یک مقطع پیشنهاد تاتنهام را به خاطر مسلط نبودن به زبان انگلیسی رد کرده و این قضیه را سوژه شوخی با فرگوسن نیز قرار داد.

لیپی: فرگوسن هم انگلیسی را خوب حرف نمی‌زند!

به گزارش "ورزش سه"، مارچلو لیپی سال ها سرمربی یوونتوس و تیم ملی ایتالیا بود و در هر دو به افتخارات بسیاری دست یافت. او در دوران هدایت یوونتوس رابطه بسیار دوستانه ای نیز به سر الکس فروگسن داشت. یوونتوس و یونایتد در آن دوران رقبایی جدی در اروپا محسوب می شدند.

لیپی که هم اکنون هدایت تیم ملی چین را برعهده دارد، در مصاحبه با دیلی میل فاش ساخت که در یک مقطع از تاتنهام پیشنهاد داشت ولی آن را رد کرد.

 

 

1432749

 

 

لیپی گفت:« بله؛ زمانی که سرمربی یوونتوس بودم، بسیار به تاتنهام نزدیک شدم . آنها با پسرم داویده تماس گرفتند ولی من به دلیل حس علاقه شدیدی که به یووه داشتم، تصمیم گرفتم تورین را ترک نکنم. یکی دیگر از دلایلم این بود که به زبان انگلیسی مسلط نبودم و معتقدم برای مربیگری در فوتبال انگلیس باید به خوبی بتوانید انگلیسی را صحبت کنید. از طرفی یوونتوس برای من مثل یونایتد برای فرگوسن بود. یک باشگاه خاص که عاشقش بودم.

من انگلیسی را خوب حرف نمی زدم و پیشنهاد را رد کردم ولی در آن مقطع یک عده به من گفتند که الکس فرگوسن هم انگلیسی را خوب حرف نمی زند چون او یک اسکاتلندی است.»

 

لیپی سپس به تمجید از روی کین و پل اسکولز ستاره های سابق یونایتد پرداخت و گفت:« من عاشق بازی روی کین بودم و زمانی بسیار به جذبش نزدیک شده بودیم ولی در نهایت مذاکرات متوقف شد. همچنین دوست داشتم پل اسکولز را جذب کنیم. او در هر نقطه از خط میانی می توانست خوش بدرخشد. هر دو از هافبک های برجسته زمان خودشان بودند.»

 

دیدگاه‌ها