کد خبر : 1635237 | 16 شهریور 1398 ساعت 18:30 | 52.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

رد پیشنهاد اینتر و سویا به عشق رئال

ناچو فرناندز مدافع 28 ساله رئال در تابستان دو پیشنهاد خوب را به دلیل عشقش به رئال رد کرد.

رد پیشنهاد اینتر و سویا به عشق رئال

به گزارش "ورزش سه"، ناچو محصول آکادمی فوتبال رئال است و در سال 2001 بود که فوتبالش را در تیم نونهالان این باشگاه آغاز کرد. او سال 2013 زیر نظر مورینیو اولین بازی خود برای تیم اول رئال را انجام داد و در سال های اخیر به نوعی آچار فرانسه رئال بوده است.

مدافعی با قابلیت بازی در پست های مختلف که بسیار به کار این تیم آمده است. ناچو مدافعی همیشه وفادار به رئال نیز بوده و در دو سال گذشته با اینکه از رم پیشنهادات خوبی داشت، ترجیح داد رئال را تنها نگذارد. اتفاق مشابهی همین تابستان رخ داد و او پیشنهاد اینتر و سویا را رد کرد.

 

 

1432750

 

 

طبق ادعای مارکا، سویا به خصوص علاقه زیادی به جذب ناچو داشت. لوپتگی سرمربی سابق رئال اصرار به جذب ناچو داشت اما او در نهایت پیشنهاد را رد کرد. ناچو که تا 2022 با رئال قرارداد دارد، فصل جاری حتی یک دقیقه هم برای رئال به میدان نرفته و بر خلاف تصوراتش انتظار هم نمی رود که نقش زیادی مثل فصول گذشته در ایده های زیدان داشته باشد. پیوستن ادر میلیتائو و فرلاند مندی باعث شده تا او حالا تبدیل به مدافع میانی چهارم رئال شود و شانس بازی در کناره ها را نیز از دست بدهد. مدافعی که تمام پیشنهادات را به خاطر رئال رد کرد، حالا احتمالا از این موضوع پشیمان است.

 

دیدگاه‌ها