کد خبر : 1635245 | 16 شهریور 1398 ساعت 17:48 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

اظهارنظر جالب کاپلو در مورد ستاره جدید اینتر

فابیو کاپلو روملو لوکاکو خرید گران قیمت این فصل اینتر را بازیکن سطح اول جهانی نمی داند.

اظهارنظر جالب کاپلو در مورد ستاره جدید اینتر

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو پس از مدت ها کشمکش سرانجام در آخرین روزهای نقل و انتقالات فوتبال انگلیس، منچستر را به مقصد اینتر ترک کرد.

لوکاکو دیگر علاقه ای برای بازی در منچستر نداشت؛ به خصوص اینکه او در برنامه های اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد نیز از جایگاه مناسبی برخوردار نبود. ستاره بلژیکی در تمام بازی های پیش فصل یونایتد غایب بود و با وجود مخالفت سران باشگاه، بالاخره توانست مجوز جدایی خود را بگیرد.

 

 

1430822

 

 

او حالا در اینتر بازهم احساس سرزندگی می کند و از فوتبال لذت می برد. ستاره سیه چرده بلژیکی در دو هفته ابتدایی برابر لچه و کالیاری موفق به گلزنی شده و البته اخبار مربوط به شعارهای نژادپرستانه هواداران کالیاری علیه او بسیار سر و صدا کرد. خیلی ها معتقدند او همان مهاجمی است که اینتر به آن نیاز دارد اما فابیو کاپلو او را مهاجم تراز اولی نمی داند:« لوکاکو برای اینتر بازیکن خوبی است و حرکات موثری از او در زمین می بینیم. او دو گل به ثمر رسانده که یکی از آنها پنالتی بود و دیگری روی اشتباه دروازه بان به ثمر رسید. لوکاکو در زمین مهره مفیدی است اما از نظر من بازیکن تراز اولی نیست.»

 

 

1430477

 

 

کاپلو در مورد الکسیس سانچس دیگر خرید اینتر گفت:« الکسیس سانچز نیز کیفیت بالایی دارد و در بعضی مناطق زمین بسیار خوب است. او اگر بخواهد می تواند به بازیکن سرنوشت سازی تبدیل شود. این کاری است که فرانک ریبری برای فیورنتینا در دیدار برابر ناپولی وقتی به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد، انجام داد. او نیز می تواند از سرعت خود استفاده کند.»

 

دیدگاه‌ها