کد خبر : 1635250 | 16 شهریور 1398 ساعت 18:14 | 97.8K بازدید | 0 دیدگاه

دربی قانون خاصی ندارد

برانکو: خدا می‌داند تیم بعدی من کجاست

سرمربی سابق پرسپولیس از هواداران این تیم خواست تا حمایت قاطعانه‌ای از گابریل کالدرون در ادامه لیگ انجام دهند.

برانکو: خدا می‌داند تیم بعدی من کجاست

 

به گزارش "ورزش ‌سه"،  هفته گذشته اجلاس مربیان نخبه حاضر در آسیا به میزبانی چین برگزار شد و در حاشیه آن برانکو ایوانکوویچ و گابریل کالدرون سرمربیان قبلی و فعلی پرسپولیس با یکدیگر دیدار داشتند. حال ورزش مدیا گفت و گوی خودمانی و صمیمانه‌ای با سرمربی کروات انجام داد که در زیر می‌خوانید. برانکو در ابتدا به زبان فارسی گفت: سلام علیکم، خسته نباشید. حال شما چطور است؟


این گفت و گو به شرح زیر است:

 

*بین شما و کالدرون در اجلاس مربیان چه گذشت و چه صحبتی بین شما رد و بدل شد؟
آقای کالدرون و من به لحاظ حرفه ای مربیان فوتبال هستیم و گفت و گوی بسیار خوبی داشتیم و همیشه با هم بودیم و در مورد همه موضوعات صحبت کردیم. مسائل مربوط به سمینار، پرسپولیس و روند جاری در فوتبال آسیا. طبیعتا خیلی صمیمی با هم بودیم و شخصا خیلی خوشحالم هستم. چون می‌دانم ایشان به پرسپولیس آمده تا مسیری که من آغاز کردم را ادامه دهد و کیفیت تیم و نتایجی که به دست می‌آورد را در سطح بالا نگه دارد. این یک میدان مبارزه بزرگ برای کالدرون است و می‌خواهد بهترین نتایج را به دست آورد. مهم تر از همه پیام من برای هواداران که فوق العاده هستند این است که حمایت کاملی از گابریل کالدرون داشته باشند و ایشان سزاوار این حمایت خواهند بود.

 

*آقای برانکو، در مورد نحوه جدایی خودتان از پرسپولیس با کالدرون صحبت کردید؟
نه. راجع به این موضوع اصلا صحبت نکردیم و نیازی نبود این سخنان مطرح شود. ایشان هم مشکل من را دارند و فکر می‌کنم در حال حاضر باشگاه از لحاظ مالی وضعیتی ندارد که به تعهدات خود عمل کند و من به این مسئله ورود نکردم چون به بنده مربوط نیست.

 

*آیا مسابقات پرسپولیس را دنبال می‌کنید؟ هفته چهارم هم دربی است. نظر شما چیست؟
ببینید طبیعتا همه نتایج را پیگیری می‌کنم. همه نتایج تیم‌های ایران و لیگ ایران را رصد می‌کنم. آقای کالدرون خودشان آگاهی دارند که کسب نتیجه در دربی چقدر مهم است. در دربی هیچ قانون خاصی وجود ندارد. همه ما خوشحال هستیم که پرسپولیس تیم خوبی دارد و به عنوان شانس اول وارد همه مسابقات می‌شود. در حال حاضر تیم با بازگشت امیری و احمدزاده تقویت شده است. ماهینی و انصاری دیگر مصدوم نیستند و تیم خوبی دارند.

 

*آیا در مورد شرایط بازیکنان و مسابقه دربی با گابریل کالدرون صحبتی کردید؟
راجع به همه چیز با هم صحبت کردیم. صحبت در مورد بازیکنان، شرایط دربی و حساسیت در کسب نتایج در این بازی با کالدرون حرف زدیم. چون همیشه خوب است بشنوید که سایرین چه می‌گویند. در نتیجه صحبت دوستانه و صمیمی بین من و کالدرون زیاد بود.

 

*هواداران خیلی دوست دارند شما از الاهلی اخراج شده و به ایران بازگردید. به شوخی این مسئله در فضای مجازی مطرح است. آیا شما به برگشت فکر می‌کنید؟
هواداران که حرف ندارند. فوق العاده و شگفت آور هستند. آن‌ها از همه مهم تر هستند. اما من هم حرفه‌ای هستم و تمام تلاشم را برای موفقیت تیم تحت هدایتی که دارم انجام می‌دهم. در حال حاضر در الاهلی هستم و می‌خواهم تمام تجربه و دانش خودم را در اختیار این تیم قرار دهم. ما مربیان فوتبال حرفه‌ای هستیم و فقط خدا می‌داند ایستگاه بعدی مربیگری ما کجاست.

دیدگاه‌ها