کد خبر : 1635251 | 16 شهریور 1398 ساعت 18:17 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

جذب مهاجم خارجی منتفی است

تارتار: برای بازی با استقلال آماده می شویم

تیم نفت مسجد سلیمان برای رسیدن به آمادگی بالاتر در تهران اردو زده و ظرف امروز و فردا دو بازی تدارکاتی با نساجی برگزار می کند.

تارتار: برای بازی با استقلال آماده می شویم

به گزارش" ورزش سه"، نفت مسجد سلیمان که از دو بازی ابتدایی فصل دو تساوی و دو امتیاز برابر تراکتور و صنعت نفت آبادان گرفته است در هفته سوم در شهر خودش میزبان استقلال تهران است. مهدی تارتار که برای انجام یک اردو و دوبازی تدارکاتی همراه تیمش به تهران آمده در حاشیه بازی دوستانه نفت مسجد سلیمان با نساجی گفت:« ما در ادامه کاری که در پیش فصل داشتیم بازی ها را آغاز کردیم. در تعطیلی هم با هماهنگی مدیریت باشگاه تصمیم گرفتیم تیم را به تهران بیاوریم چرا که در آنجا از نظر سخت افزاری مشکل داریم، یک زمین داریم که هم در آن تمرین می کنیم و مسابقه می دهیم.»


او افزود:« به همین خاطر به تهران آمدیم. جا دارد از بچه های نساجی و آقای مهاجری تشکر کنم که قبول کردند دو بازی امروز و فردا با آن ها انجام بدهیم. انشالله فردا به مسجد سلیمان برمی گردیم و برای بازی با استقلال آماده می شویم.»


سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره مشکلات زمین در این شهر گفت:« باید مسئولان همت کنند و به نظرم این کاری که باید کل استان به تیم کمک کنند. این تیم عشق مردم است و مردم مسجد سلیمان به عشق این تیم زندگی می کنند. زندگی در مسجد سلیمان سخت است و امیدوارم مسئولین یک فکر اساسی بکنند تا این تیم حفظ شود.»


تارتار در ارتباط با شرایط این تیم گفت:« خداراشکر تیم خوبی جمع و جور شده، با اینکه تیم دیر شکل گرفت و من خودم دیر اضافه شدم. انصافا تیم خوبی جمع و جور شده، من باید تشکر کنم از کسانی که در اردوی اول کنار ما بودند، من به آن ها گفتم که شاید نتوانیم با آن ها ادامه بدهیم. فوتبال بی رحم است و ما مربیان هم باید به تیم و برنامه های فنی فکر کنیم. من ناراحت هستم اما این دوستان هم باید بازی کنند و بروند در تیمی که بازی کنند نه اینکه روی سکو بنشینند. فکر می کنم این به نفع هردو طرف بوده است.»


او درباره اینکه آیا تیمش بازیکن خارجی خواهد گرفت گفت:« ما فرزادحاتمی را به تیممان اضافه کردیم و جذب مهاجم خارجی منتفی است. ما فقط نیاز به یک دروازه بان داریم و انشالله جذب می کنیم.»

دیدگاه‌ها