کد خبر : 1635256 | 16 شهریور 1398 ساعت 18:30 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

همه سرمایه گذاری ها انجام شده؛

سلطانی‌فر: کشتی باید در المپیک نتیجه بگیرد

مسعود سلطانی فر می گوید امیدوار است مثل هشت دوره گذشته المپیک، در توکیو هم تیم ملی کشتی بیشترین مدال را کسب کند.

سلطانی‌فر: کشتی باید در المپیک نتیجه بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان کشور در حاشیه تمرین تیم ملی کشتی در مورد مسابقات جهانی ضمن تسلیت ایام محرم در جمع خبرنگاران اینگونه حرف هایش را آغاز کرد: همانطور که بارها گفتیم، ما بحث المپیک 2020 و پاراالمپیک 2020 را از حدود دو سال در یک فرایند برگزاری مسابقات بین المللی تعریف کرده ایم که شروع آن بازی های کشورهای اسلامی در باکو بود. آنجا یک ارزیابی داشتیم و بعد هم در مسابقات ترکمنستان از رشته های مختلف ارزیابی داشتیم.

 

جاکارتا آوردگاه اصلی ما برای ارزیابی المپیکی ها بود
وی ادامه داد: در بازی های آسیایی جاکارتا آوردگاه بهتری برای ارزیابی بهتر تیم ها و ورزشکاران بود که خدا را شکر اکثر رشته ها خوب نتیجه گرفتند و کشتی هم دستاورد خوبی داشت. البته قبلا هم مسابقات آسیایی در رده های پایه را داشتیم.

 

فدراسیون کشتی الان به آرامش و ثبات رسیده است
ضمن اینکه انتخاب کشتی را در تاریخ 26 تیرماه داشتیم و فدراسیون کشتی به آرامش و ثبات رسیده است. امیدوارم با تجربیات خوب ریاست فدراسیون در بخش قهرمانی و مدیریتی (علیرضا دبیر) و انگیزه های قوی ای که دارند و همینطور جوانگرایی که انجام شده در آوردگاه های بین المللی نتایج خوبی کسب کنند.

 

امیدواریم تیم ملی کشتی تمام 12 سهمیه را بگیرد
ترکیب تیم ملی کشتی الان تلفیقی از باتجربه ها و جوان تر ها است. این ها می روند در آوردگاه جهانی هم بدرخشند و هم کسب تجربه کنند. چون مهم است، همانطور که گفته شد، به هر حال خیلی از کسانی که در مسابقات جهانی روی سکو می روند، در المپیک شانس زیادی دارند. ما امیدواریم تیم ملی کشتی بتواند 12 سهمیه را بگیرد. ما هم امیدوارم بتوانیم نیازهای آنها را تامین کنیم تا بتوانند در چند رویداد بین المللی شرکت کنند.

 

1432763

 

دوستان باید حتما در المپیک نتیجه بگیرند
مجموعه عواملی که الان در رشته کشتی داریم، یک فدراسیون خوب و بی حاشیه، کادر فنی خوب و کشتی گیران خوب است. ما الان فردی را به مسابقات جهانی می فرستیم که هنوز 18 سالش نشده؛ این ها یعنی آینده خوشی داریم. با این حال حتما باید دوستان در المپیک نتیجه بگیرند، چون آوردگاه مهمی است و همه سرمایه گذاری در این رشته انجام می شود. در هر صورت انتظار مردم از کشتی مثل همه دوره های قبلی (8 دوره قبل از انقلاب و 8 دوره بعد از انقلاب) بالا است و همه انتظار دارند بیشترین افتخارات و مدال ها را کسب کنیم.

 

جلسه خوبی با وزارت اقتصاد داشتیم
سلطانی فر در مورد مشکلات مالیاتی فدراسیون فوتبال توضیح داد: ما دو هفته قبل برای حل شدن مشکلات مالیاتی تمام فدراسیون ها، جلسه خوبی با وزیر اقتصاد دارایی و معاونین آنها و همینطور رئیس سازمان مالیاتی برگزار کردیم. آنجا مباحث تخصصی و فنی خوب هم در بحث ورزش و هم در بحث مالیاتی مطرح شد. دوستان مالیاتی عنوان می کردند، قانون معافیت مالیاتی برای ورزش با ارائه اظهارنامه مالیاتی امکان پذیر است، چون خیلی از فدراسیون ها اقدام نکرده بودند، سازمان مالیاتی بدهی ها را علی الراس کرده و بسیاری از فدراسیون ها بدهکار شده اند.


کشتی 20 میلیارد بدهی مالیاتی دارد
قسمت اعظم بدهی که فدراسیون کشتی دارد، حدود 20 میلیارد تومان است که به بدهی مالیاتی باز می گردد. قرار شده بازنگری جدیدی شود، ما هم گفتیم که فدراسیون ها گزارش های مالی دقیق را بفرستند. مصوبات مجمع و و صورت الجلسات مجمع دوباره ارسال شود تا با بررسی مجدد و با توجه به ظرفیت های قانونی موجود، بتوانند این معافیت ها را مشمول فدراسیون های مختلف از جمله فدراسیون کشتی کنند. با توجه به قول هایی که وزیر محترم اقتصاد دادند، خیلی امیدواریم این مشکلات حل شود.

دیدگاه‌ها