کد خبر : 1635361 | 17 شهریور 1398 ساعت 12:10 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

یوونتوس از هم‌اکنون به دنبال جذب داوید دخیا

روزنامه میرر می‌گوید یوونتوس برای مذاکره با داوید دخیا دروازه‌بان منچستریونایتد آماده می‌شود تا از فصل آینده او را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد.

یوونتوس از هم‌اکنون به دنبال جذب داوید دخیا

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی میرر می‌گوید یوونتوس به زودی مذاکره با داوید دخیا دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد را آغاز خواهد کرد. هدف یوونتوس این است که دخیا را راضی کند تا در پایان مهلت قراردادش با یونایتد به عنوان بازیکن آزاد به تورین منتقل شود. دخیا تا کنون از تمدید قرارداد خود با شیاطین سرخ سر باز زده است.

 

1432872

 

میرر می‌گوید یوونتوس در تعطیلات سال نوی میلادی مذاکره رسمی با دخیا را آغاز خواهد کرد و امیدوار است بدون اینکه نیازی به پرداخت مبالغ سنگین به او داشته باشد دروازه‌بان اسپانیا را به خدمت بگیرد.

 

یوونتوس در تابستان سال جاری هم با استفاده از قانون بوسمان توانست آرون رمزی، ستاره سابق آرسنال و آدریان رابیو، ستاره سابق پاری سن ژرمن را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد بدون اینکه نیازی به پرداخت مبالغ هنگفت به باشگاه‌های سابق آنها داشته باشد.

 

بانوی پیر ایتالیا از مدتها پیش به جذب دخیا علاقه‌مند است و روند فعالیت او در یونایتد را زیر نظر گرفته. میرر مدعی است مائوریستیو ساری به مدیران یوونتوس تاکید کرده که دخیا می‌تواند در یوونتوس مهره موفقی باشد.

 

دیدگاه‌ها