کد خبر : 1635363 | 17 شهریور 1398 ساعت 12:31 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

17 گل برای محمد احمدزاده

نایب قهرمانی اسپارتاک با درخشش ستاره ایرانی

تیم اسپارتاک مسکو با درخشش ستاره ایرانی خود به مقام نایب قهرمانی لیگ فوتبال ساحلی روسیه رسید.

به گزارش "ورزش سه" اولین لژیونر تاریخ فوتبال ساحلی ایران به نام محمد احمدزاده خورد. فوتبالیست خوش تکنیک گیلانی که درخشش خوبی همراه با تیم ملی در جام بین قاره‌ای داشت و پس از انتخابش به عنوان بهترین بازیکن جهان با پیشنهاداتی از تیم‌های خارجی رو به رو شد. در همین راستا وی به اسپارتاک روسیه منتقل شد تا کارش را در این کشور ادامه دهد.

 

این تیم با درخشش محمدزاده در پایان لیگ برتر روسیه به مقام نایب قهرمانی رسید. اسپارتاک در بازی پایانی با نتیجه نزدیک 6-5 به کریستال باخت تا اینگونه در رده دوم قرار بگیرد. محمد احمدزاده با ثبت 17 گل برای این تیم به عنوان تاثیرگذار ترین بازیکن اسپارتاک معرفی شد.

 

1432877

 

وی در گفت و گو با خبرنگار ورزش سه گفت: سه ماه درگیر مسابقات لیگ بودیم و در پایان با بدشانسی نایب قهرمان شدیم. متاسفانه در بازی فینال بدشانسی زیادی گریبان ما را گرفت و با یک گل اختلاف نتیجه را واگذار کردیم. با این حال کسب مقام دوم در اولین سال حضورم بسیار عالی است.

 

احمدزاده در خصوص عملکردش نیز گفت: بنده تاثیرگذار ترین بازیکن تیمم بودم. در این دوره از مسابقات توانستم 17 گل ثبت کنم که همین امر باعث شده تا مدیران اسپارتاک پیشنهاد تمدید قرارداد به من بدهند و کارم را سال بعد هم در همان روسیه ادامه می‌دهم. خدا را شکر آبروی تیم ملی ایران در این کشور را حفظ کردم و توانستم نماینده خوبی برای مردم کشور باشم.

 

1432878

 

کاپیتان تیم ملی ایران در پایان گفت: در حال حاضر ایران هستم و 13 روز استراحت می‌کنم. بعد از آن بار دیگر به روسیه می‌روم تا برای حضور در مسابقات جام حذفی آماده شویم و این مرتبه به دنبال کسب مقام قهرمانی همراه با اسپارتاک خواهیم بود.

 

1432879

دیدگاه‌ها