کد خبر : 1635377 | 17 شهریور 1398 ساعت 13:00 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

روایت واینالدوم از علاقه یورگن کلوپ به فن‌دایک

جورجینیو واینالدوم، ستاره هلندی لیورپول می‌گوید حتی پیش از آنکه به لیورپول ملحق شود یورگن کلوپ از او درباره هم‌تیمی‌اش در تیم ملی هلند، ویرژیل فن‌دایک پرس و جو می‌کرده.

روایت واینالدوم از علاقه یورگن کلوپ به فن‌دایک

به گزارش "ورزش سه"، جورجینیو واینالدوم، هافبک هلندی لیورپول می‌گوید زمانی که نه او و نه ویرژیل فن‌دایک بازیکن لیورپول نبوده‌اند، یورگن کلوپ، سرمربی این تیم از او درباره ستاره هلندی خط دفاعی امروز لیورپول پرس و جو می‌کرده و تمایل زیادی به جذب فن دایک داشته است.

 

1432886

 

واینالدوم که پیش از پیوستن به لیورپول در نیوکاسل بازی می‌کرده می‌گوید او بوده که یورگن کلوپ را تشویق کرده به باشگاه لیورپول فشار آورده و هم‌تیمی‌اش در تیم ملی هلند، فن‌دایک را به آنفیلد منتقل کند.

 

واینالدوم در این باره گفت:" زمانی که هنوز به لیورپول ملحق نشده بودم در جایی با یورگن کلوپ دیدار کردم. در جریان صحبت‌هایمان با کلوپ او از من درباره فن‌دایک پرس و جو می‌کرد".

 

ستاره هلندی خط میانی لیورپول در ادامه گفت:" من همیشه ویرژیل را بازیکن بسیار عالی‌ای می‌دانستم و به یورگن گفتم او اگر به لیورپول بیاید دفاع تیم شما را به مراتب بهتر خواهد کرد".

 

واینالدوم در ادامه اظهاراتش گفت:" برای همین وقتی که ویرژیل جایزه بهترین بازیکن اروپا را برد و توانست مسی و رونالدو را شکست دهد اصلا تعجب نکردم. راستش را بخواهید انتظار داشتم که آن جایزه به ویرژیل تعلق بگیرد".

 

 

دیدگاه‌ها