کد خبر : 1635426 | 17 شهریور 1398 ساعت 15:59 | 29.7K بازدید | 0 دیدگاه

صحبت های شاهین طبع و طباطبایی؛

نمایش خوبی در جام جهانی بسکتبال داشتیم

رییس فدراسیون بسکتبال گفت: خوشبختانه نمایش خوب و قابل قبولی از خود در جام جهانی ارائه کردیم.

نمایش خوبی در جام جهانی بسکتبال داشتیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال پیش از بازی مقابل فیلیپین گفت: در ابتدا به دنبال آرامش و تمرکز بالا در بازی، شکست فیلیپین و سپس تفاضل مثبت ۱۵ امتیاز است.

 

او ادامه داد: هیچ چیز مشخص نیست. ایران و چین هر دو شانس رسیدن به المپیک را دارند. در این راه فیلیپین برای ما حریف آسانی نخواهد بود آن ها در تلاش هستند در گروه خود در جایگاه دوم قرار بگیرند و مطمئنا قدرتمند ظاهر خواهند شد.

 

شاهین طبع اضافه کرد: از عملکرد بازیکنان بسیار راضی هستم. همه حریفان را به دردسر انداختیم. بیشتر کارشناسان فیبا از نمایش ملی پوشان ایران تمجید کردند. به امید خدا نمایش قابل قبولی ارائه خواهیم کرد.

 

رامین طباطبایی رییس فدراسیون بسکتبال در حاشیه تمرین ملی پوشان بسکتبال پیش از بازی با فیلیپین گفت: امیدوارم با شکست فیلیپین ارمغان خوبی برای مردم ایران و جامعه بسکتبال به دست آوریم و راهی المپیک شویم.

 

طباطبایی اضافه کرد: تحلیل وضعیت تیم ملی در میان تیم های آسیایی نشان می دهد تیم ایران دارای کمترین نوسان بوده است. همه ما به دنبال تغییر و رسیدن به ثبات هستیم.

 

او افزود: خوشبختانه نمایش خوبی ارائه دادیم و حتی در برابر اسپانیا یکی از قدرت های دنیا با اختلاف کمی بازی را واگذار کردیم.

دیدگاه‌ها