کد خبر : 1635440 | 17 شهریور 1398 ساعت 17:27 | 34.9K بازدید | 0 دیدگاه

فدراسیون خودش به شایعات دامن می زند

نوری: کاش جباری هم مثل پروین ملاقات خصوصی داشت

مدافع اسبق استقلال با اعلام اینکه جلسه با وزیر ورزش و جوانان خروجی خاصی نداشت از فدراسیون خواست که در تصمیماتشان با دقت بیشتری عمل کنند.

به گزارش "ورزش سه"،  روز پنج‌شنبه جمعی از پیشکسوتان باشگاه استقلال تهران با حضور در دفتر وزارت ورزش و جوانان با مسعود سلطانی فر دیدار و در خصوص شرایط مختلف و مشکلات باشگاه بحث و گفتگو کردند.


جوان‌ترین عضو این جمع "محمد نوری" مدافع دهه هفتاد استقلال بود که در سال‌های گذشته عضو کمیته فنی بود. او در خصوص این جلسه و اینکه آیا نشست این تعداد از پیشکسوتان باشگاه استقلال خروجی داشته است گفت: «اولاً باید بگویم از ابتدا قرار بر این بود که آقای جباری به‌صورت خصوصی با آقای وزیر جلسه‌ای داشته باشد که متأسفانه این امر حاصل نشد و منجر به این شد که با نفرات بیشتری به دیدار وزیر برویم که این خود جای بحث دارد. من واقعاً سؤالم این است که آقای جباری قبل از اینکه کسی لقب سلطان به او بدهند سلطان نام داشت و در دوران باشگاهی و ملی خودش جزو پرافتخارترین بازیکنان ایران به شمارمی آید و من با تمام احترامی که برای همه پیشکسوتان استقلال قائلم باید بگویم چقدر خوب بود به‌جای ملاقات این تعداد از افراد یک نفر به‌جای همه می‌رفت تا تصمیم درستی اتخاذ می‌شد درست مثل ملاقات پروین.»


وی در ادامه گفت: «وقتی آقای پروین می‌تواند به طور خصوصی به دیدار آقای سلطانی فر برود و بعد از آن‌هم اخباری مبتنی بر بخشیده شدن آقای بیرانوند به گوش می‌رسد، انصافاً به استقلالی‌ها حق بدهید که وزارت و فدراسیون را به خاطر تمایل به رنگ خاصی زیر سؤال ببرند. من خودم واقعاً دلم نمی‌خواهد که چنین تفکری غالب شود اما تصمیماتی که در این چند وقت اخیر در خصوص پرسپولیس گرفته می‌شود به این شایعات دامن می‌زند، هرچند اگر هیچ‌چیزی وجود نداشته باشد.»

 

1432929


 نوری دوباره با اشاره به جلسه چند روز گذشت خاطرنشان کرد: «متأسفانه وقتی تعداد زیادی از افراد را دورهم جمع می‌کنیم و هرکدام نظریات و تفکرات خودشان را دارند نمی‌توان انتظار یک خروجی درست و کاربردی از این جلسه داشت که اتفاقاً این جلسه هم خروجی خاصی نداشت و بیشتر به درد و دل سپری شد. در ادامه آقای وزیرازمن هم درخواست کرد که صحبتی کنم اما بنده به دلیل رعایت احترام  پیشکسوتان هیچ صحبتی نکردم. البته به آقای فتحی با طور خصوصی حرف‌هایم را مطرح کردم و به ایشان گفتم که باید از پیشکسوتان در مدیریت استقلال بیشتر استفاده کند.»


نوری با انتقاد از مجموعه فدراسیون در ادامه افزود: «من واقعاً گله‌مندم چرا باید در حالی که بازی شهرآورد در پیش است بیرانوند مورد چنین بخششی قرار بگیردو این در حالی است که ایشان برای چندمین بار متوالی مرتکب چنین اشتباهاتی می شود . من گرچه در برابر وزیر ورزش حرفی نزدم اما صحبت‌هایم را در هر جا که لازم باشد انجام می‌دهم و مثل بعضی از آقایان به خاطر پستی که در باشگاه ‌دارند سکوت اختیارنمی کنم و برایم فقط خوشحالی مردم اهمیت دارد.»


مدافع اسبق باشگاه استقلال در ادامه گفت: «آقای سلطانی فر در حالی ادعا می‌کنند برادرشان استقلالی است که پسرشان طرفدار سرسخت پرسپولیس هستند. اما من بازهم می‌گویم که برای وزیر ممکن است که هیچ فرقی نداشته باشد اما تصمیمات به شکلی است که هرکسی را مجاب می‌کند که شائبه تبعیض را در سرش بپروراند.»

 

1432928


او در پایان با درخواست از تماشاگران باشگاه استقلال گفت: «من از همه طرفداران استقلال خواهش می‌کنم که صبر داشته باشند و حداقل تا نیم‌فصل به آقای استراماچونی فرصت بدهند و صرفاً بنا را به حمایت از تیم بگذارند چراکه تیم بسیار جوان شده است و احتیاج به حمایت دارد.»

دیدگاه‌ها