کد خبر : 1635468 | 17 شهریور 1398 ساعت 19:11 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

تبریک کمیته ملی المپیک به ملی‌پوشان بسکتبال

کمیته ملی المپیک، برد مقتدرانه تیم ملی بسکتبال برابر فیلیپین و صعود به بازی‌های المپیک توکیو۲۰۲۰ را تبریک گفت.

تبریک کمیته ملی المپیک به ملی‌پوشان بسکتبال

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بسکتبال ایران در شرایطی توانست به عنوان اولین ورزش تیمی به مسابقات المپیک 2020 توکیو راه پیدا کند که باید فیلیپین را شکست می داد و در نبرد همزمان هم چین مغلوب نیجریه می شد. این دو مهم به وقوع پیوست تا شاگردان شاهین طبع دست به کار مهمی بزنند و بسکتبال ایران را برای سومین مرتبه به المپیک برسانند.

 

کمیته ملی المپیک با انتشار متنی که در زیر می خوانید، این موفقیت بزرگ را تبریک گفته است.

 

1432973


« رقابت‌های جانانه سرو قامتان تیم ملی بسکتبال ایران در جام جهانی چین و مسابقه غیرتمندانه و برد مقتدرانه در مبارزه حساس نهایی جهت کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ مایه مباهات ملت بزرگ ایران و جامعه ورزش کشور شد.


ضمن تبریک کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ به مردم عزیز ایران، جامعه ورزش کشور، خانواده فرهیخته بسکتبال بخصوص مسئولان زحمتکش فدراسیون، کادر فنی و سرو قامتان تیم ملی که غیرتمندانه تا ثانیه‌های پایانی آخرین مبارزه خود، برای سرافرازی کشور عزیزمان و صعود به بازی‌های المپیک توکیو سرسختانه جنگیدند، به همه این عزیزان دست مریزاد و خسته نباشید گفته و برای دیگر رشته‌های افتخار آفرین کشورمان در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک، آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.

 

1432972


 آفرین بر شما سروقامتان و غیورمردان ایران زمین که با مبارزه غیرتمندانه و صعود جانانه خود به بازی‌های المپیک توکیو، دل ملت بزرگ ایران عزیز را شاد کردید.»

 

1432971

دیدگاه‌ها