کد خبر : 1635472 | 17 شهریور 1398 ساعت 19:28 | 31.4K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان تیم ملی هنگ کنگ

به کسب امتیاز مقابل ایران فکرنمی کنیم

کاپیتان تیم ملی هنگ کنگ ضمن ابراز خوشحالی از گرفتن یک امتیاز خارج از خانه اعلام داشت به کسب امتیاز از ایران فکر نمی کنند.

به کسب امتیاز مقابل ایران فکرنمی کنیم

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی ایران در اولین دیدار خود در چهارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی قطر 2020 روز شنبه، نوزدهم شهریورماه به مصاف تیم ملی هنگ کنگ خواهد رفت .


در همین ارتباط هوآنگ یانگ کاپیتان تیم ملی هنگ کنگ درباره بازی دوم تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ از گروه C انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا برابر ایران اظهار داشت: «هواداران تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ با توجه به حضور سرمربی جدید و تاکتیک‌های متفاوت نسبت به گذشته به این تیم فرصت کافی می‌دهند. ما در تیم ملی هنگ‌کنگ خیلی به کسب امتیاز از بازی با ایران فکر نمی‌کنیم. ما در هر بازی به ویژه خانگی تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم.»


وی درادامه با اشاره به پیشرفت تیم ملی هنگ‌هنگ افزود: «امیدوار هستم که هواداران پیشرفت و توسعه فوتبال هنگ‌کنگ را در بازی‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۰ تماشا کنند. آن‌ها برای توسعه زمان‌بر فوتبال هنگ‌کنگ به ورزشگاه می‌آیند تا از ما حمایت کنند.»


هوآنگ یانگ در خاتمه گفت: «زمان چندان زیادی برای آماده‌سازی نداشتیم و برای هماهنگی بیشتر بازیکنان با یکدیگر باید صبر کنیم، هر چند در بازی نخست خارج از خانه به یک امتیاز برابر کامبوج رسیدیم، اما اکنون تمرکزمان متوجه یک بازی خوب با ایران است.»

 

 گفتنی است تیم‌های ملی فوتبال هنگ‌کنگ و ایران ساعت ۱۷ در دومین دورمرحله مقدماتی جام جهانی قطر 2020 سه‌شنبه هفته جاری به مصاف هم می‌روند.

دیدگاه‌ها