کد خبر : 1635484 | 17 شهریور 1398 ساعت 19:59 | 79K بازدید | 0 دیدگاه

توصیف جالب ونگر از مقایسه مسی و رونالدو

آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی و سابق آرسنال به مقایسه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو پرداخت.

توصیف جالب ونگر از مقایسه مسی و رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، آرسن ونگر در طول دوران مربیگری خود هم شانس جذب رونالدو را داشته و هم مسی، اما در نهایت هیچیک از این دو اتفاق رخ نداده و سرمربی پرافتخار فرانسوی معتقد است چنین حسرت هایی را باید بخشی از زندگی دانست. حالا ونگر رونالدو را ورزشکارتر و مسی را هنری تر توصیف کرده است.

 

آرسن ونگر گفت: "ما هنگام خرید سسک فابرگاس به دنبال جذب لیونل مسی هم بودیم، زیرا آنها با یکدیگر همبازی بودند. در تیمی مانند بارسلونا گاهی تشخیص اینکه چه ستاره های جوان و فوق العاده ای دارند آسان نیست. تصور کنید مسی، فابرگاس و جرارد پیکه در آن زمان در بارسا حضور داشتند.

 

1432988

 

پیکه و فابرگاس به انگلیس آمدند و به منچستریونایتد و آرسنال پیوستند اما مسی در اسپانیا ماند. ما به جذب مسی علاقمند بودیم، اما در آن زمان خرید او غیرممکن بود.

 

ناکامی در خرید کریستیانو رونالدو؟ بله ، شما باید با حسرت زندگی کنید زیرا در طول زندگی کارهای ناتمام زیادی وجود دارد و این بخش بزرگی از روند زندگی است.

 

انتخاب بین رونالدو و مسی؟ هر دوی آنها خیلی خوب هستند و انتخاب بین رونالدو و مسی دشوار است، در 10 سال اخیر هر کدام پنج توپ طلا گرفتند و این نشان می دهد که آنها واقعا در یک سطح هستند. شاید مسی خلاق تر از رونالدو باشد اما رونالدو تمام کننده بهتری بوده و ورزشکارتر است اما مسی هنری تر است. بنابراین اساسا همیشه بازیکنانی مثل مسی کمی بیشتر شما را وسوسه می کنند."

دیدگاه‌ها