کد خبر : 1635584 | 18 شهریور 1398 ساعت 15:56 | 31.7K بازدید | 0 دیدگاه

همه می‌توانند اشتباه کنند

ویلموتس: به هنگ کنگ آمدیم تا برنده برگردیم

سرمربی بلژیکی تیم ملی در آستانه اولین بازی رسمی خود روی نیمکت ایران برابر هنگ کنگ قرار خواهد گرفت.

ویلموتس: به هنگ کنگ آمدیم تا برنده برگردیم

 

به گزارش "ورزش سه"، مارک ویلموتس، سرمربی ایران در اولین بازی رسمی خود روی نیمکت این تیم در مسیر انتخابی جام جهانی درباره دیدار با هنگ کنگ گفت: ما به این دلیل زودتر به هنگ کنگ آمدیم که با جو و شرایط آب و هوایی آشنا شویم و این اتفاق هم رخ داد. شرایط آماده سازی در تهران و هنگ کنگ خیلی خوب بود.


وی با اشاره به شرایط تیمش بعد از هدایت ایران گفت: در ابتدا سعی کردم بنا را بر قابلیت‌های بازیکنان تیم بگذارم. ما سعی می‌کنیم حفظ توپ کنیم و فرصت گلزنی به دست بیاوریم. بازی سوریه و کره جنوبی در این مسیر خیلی کمک کرد تا با بهره بردن از این روش حفظ توپ کنیم و موقعیت گل بسازیم.


ویلموتس در واکنش به سوالی درباره امنیت هنگ کنگ و مشکلاتی که در زمان حضور در این کشور داشته‌اند گفت: ما اینجا چیز خاصی ندیدم. به هنگ‌کنگ آمدیم که فوتبال خوبی بازی کنیم‌ و سه امتیاز را بگیریم. موضوعی که به فوتبال ربطی ندارد به ما ارتباطی ندارد.

 

1433160


سرمربی بلژیکی ایران در واکنش به این سوال خبرنگاری در نشست پیش از جدال با هنگ کنگ که مدعی شده بود داور بازی فردای تیمش در یکی از دیدارهای لیگ ژاپن اشتباه عجیبی مرتکب شده، پاسخ داد: صادقانه بگویم که هم روزنامه نگاران هم داوران و هم مربیان می‌توانند دچار اشتباه شوند.

دیدگاه‌ها