کد خبر : 1635608 | 18 شهریور 1398 ساعت 21:20 | 159.5K بازدید | 0 دیدگاه

دومین باخت در دومین بازی مقابل ازبک‌ها

امیدها این بار پرگل باختند!

تیم ملی امید ایران در دومین بازی تدارکاتی خود در ازبکستان با چهار گل مغلوب ازبکستان شد.

امیدها این بار پرگل باختند!

به گزارش "ورزش سه"، ستاره این مسابقه بابیر عبدیخولیگوف بود که مقابل خط دفاع آشفته و دروازه بان نامطمئن ایران هت تریک کرد.

 

ازبکستان یک گل دیگر را توسط جاسور یاهشیبوف به ثمر رساند و تنها گل ایران در نیمه دوم توسط مهدی قائدی به ثمر رسید اما در شرایطی که تصور می شد ایران پس از گل اول فاصله خود را با میزبان جبران کند، آن ها دو بار دیگر نیز دروازه تیم ملی ایران را فرو ریختند.

 

ایران که در مسابقه اول با یک گل از ازبکستان شکست خورده بود، در این بازی از این نفرات برای دیدار مقابل میزبان استفاده کرد اما در نهایت با شکست سنگین زمین بازی را ترک کرد: معراج اسماعیلى، امید نور افکن، طاها شریعتى، ابوالفضل رزاق پور، عارف غلامى، مهدى مهدى خانى، سینا زامهران، محمد محبى، یونس دلفى، مهدى قائدى و امیر روستایى.

 

1433150

 

آن طور که ترکیب ایران نشان می دهد امیدها در این مسابقه از اکثر نفرات خود استفاده کردند و شکست امروز کمی عجیب به نظر می رسد که در این زمینه باید منتظر توضیح مسئولان این تیم بود.

 

 

شرح گل ها:

 

ازبکستان ۱ ایران ۰ (عبداخالقف): کار تیمی بازیکنان ازبکستان از جناح چپ و چند پاس عرضی توپ را به تختوسینف هافبک این تیم رساند و ضربه او پس از برخورد به مدافعان ایران مقابل پای عبداخالقف افتاد و او توپ را با یک ضربه از فاصله نزدیک وارد دروازه اسماعیلی کرد.

 

ازبکستان ۲ ایران ۰ (عبداخالقف): ۲۰ دقیقه بعد از گل اول ازبکستان، این بار در دقیقه ۳۵ فرار یخشفایف وینگر ازبکستان از سمت راست و ارسال او به داخل محوطه جریمه ایران و ضربه سر عبدالخاقف منجر به گل دوم این بازیکن و تیم امید ازبکستان شد. او این گل را هم بدون حضور جدی و مزاحم مدافعان ایران و روی آشفتگی دفاعی سفیدپوشان به ثمر رساند.

 

ازبکستان ۲ ایران ۱ (مهدی قائدی): با شروع نیمه دوم ایران فاصله را کم کرد و توسط مهدی قائدی به گل رسید. قائدی در این گل پاس ارسالی از جناح چپ را با یک ضربه تک ضرب از میان مدافعان حریف به گل اول ایران در ابتدای نیمه دوم تبدیل کرد.

 

ازبکستان ۳ ایران ۱ (یاهشیبوف): اما در دقیقه ۵۲ ازبکستان به گل دوم رسید و این بار بازهم پای عبدالخالقف در میان بود. او توپی را از جناح چپ در ضد حمله در اختیار گرفت و با یک برش عرضی آن را به رساند تا او با یک ضربه تماشایی برای بار سوم دروازه ایران را فرو بریزد.

 

ازبکستان ۴ ایران ۱ (عبداخالقف): گل چهارم تیم ازبکستان در دقیقه ۶۸ به ثمر رسید و عبداخاقف ستاره ازبک ها که دقایقی قبل تر خطای شدیدی را از بازیکنان ایران متحمل شده بود، این بار روی یک توپ برگشتی از داخل محوطه جریمه با یک ضربه محکم و روی پا به گوشه دروازه ایران، به قول ازبک ها (خت-تریک) کرد.

 

 

بهترین بازیکن:

عبداخالقف شماره ۱۰ ازبکستان که در پست مهاجم دوم بازی می‌کرد، امروز برای تیمش همه کار کرد و روی هر ۴ گل تیم امید ازبکستان نقش مستقیم داشت تا ستاره میدان باشد.

 

1433151

 

 

اتفاق ویژه

باخت تیم امید ایران در مقابل ازبکستان در حالی رقم خورد که ایران به جز همان فرصت گل، موقعیت مناسب دیگری روی دروازه حریف ایجاد نکرد که این در حالی است که تیم ایران با نفرات اصلی اما ترکیب متفاوت نسبت به بازی های قبلی به میدان رفته بود.

تیم امید که با هدایت فرهاد مجیدی به زمین رفته بود، تغییراتی پرتعداد نسبت به تیمی دارد که برای مسابقات مقدماتی المپیک با هدایت کرانچار به میدان می‌رفت.

 

سرمربی تیم امید که البته در دوره تدارکات به سر می برد، سه مسابقه با پیراهن تیم ملی امید انجام داده که در دو تای آن ها شکست خورده است.

 

تیم ملی امید ایران در کمتر از 4 ماه دیگر برای حضور در رقابت های امیدها برای صعود به المپیک 2020 نبرد دشواری را مقابل سایر مدعیان در این رده سنی انجام خواهد داد.

 

دیدگاه‌ها