کد خبر : 1635610 | 18 شهریور 1398 ساعت 21:38 | 70.9K بازدید | 0 دیدگاه

اخراج جنجالی لژیونر تیم ملی افغانستان

عمران حیدری بازیکن لژیونر تیم ملی فوتبال افغانستان قبل از بازی مقابل بنگلادش از تیم ملی این کشور اخراج شد.

اخراج جنجالی لژیونر تیم ملی افغانستان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از اسپوتنیک، عمران حیدری یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال کشور افغانستان پس از آنکه در بازی برابر قطر از سوی انوش دستگیر سرمربی تیم ملی تعویض شد، به این تصمیم سرمربی واکنش نشان داد و ابراز نارضایتی کرد. سرمربی تیم امید امروز در نشست خبری پیش از بازی برابر بنگلادش درباره به اخراج این بازیکن گفت که او به دلیل عدم پایبندی به اصول و قواعد تیم و همچنان به برخورد نامناسب با بازیکنان، از بازی برابر بنگلادش محروم شده است.

 


عمران حیدری در واکنش به این تصمیم در صفحه‌ فیسبوکش نوشت :"پس از 45دقیقه بازی برابر قطر، سرمربی تیم ملی من را تعویض کرد. پس از ختم بازی، من بابت اینکه چرا از بازی اخراج شدم، نزد انوش دستگیر رفتم. اما او با بسیار بی‌تفاوتی برایم گفت که وقت ندارم و نمی‌خواهم همرایت صحبت کنم. من هم پس از این برخورد دستگیر ساعت دو شب از دوحه به سوی آمستردام سفر کردم. بازیکنانی بسیاری مانع این کار من شدند، اما من به تصمیم پابند بودم و دوحه را به مقصد هلند ترک کردم".


حیدری با انتقاد شدید از تصمیم انوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان  گفت: "دروغ هاى شاخدار می گویند و نمی دانم چطور از کسانیکه شاهد موضوع بودند، نمى‌شرمند که همچون اتهامات نادرست را مى بندند. من هیچ نوع بى‌نظمى و یا بى‌احترامى در مقابل هیچ کسى نکرده‌ام. به هر صورت من نمی‌خواهم در چنین موقع حساس حاشیه‌سازى کنم این اولین وآخرین بار باشد که راجع به این موضوع نوشتم. از خداوند براى ملى پوشان فوتبال کشور عزیزم موفقیت وسربلندى آرزو می‌کنم".

دیدگاه‌ها