کد خبر : 1635625 | 19 شهریور 1398 ساعت 01:10 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی آلمان، هلند و بلژیک در مقدماتی یورو

تیم های هلند، آلمان و بلژیک در دیدارهای امشب خود در مقدماتی یورو 2020 توانستند حریفان را شکست بدهند.

پیروزی آلمان، هلند و بلژیک در مقدماتی یورو

به گزارش "ورزش سه"، آلمان که چند شب قبل در خانه مقابل هلند 4-2 شکست خورده بود، امشب توانست با نتیجه 2-0، ایرلند شمالی را از پیش رو بردارد. هلند در ادامه نتایج خوبش، 4-0 استونی را شکست داد و بلژیک هم در خانه اسکاتلند به برتری 4-0 رسید.

آلمانی ها در حالی در خانه ایرلند شمالی به پیروزی رسیدند که تلاش آنها برای رسیدن به گل در نیمه اول ثمری نداشت و دلیل اصلی آن، درخشش بیلی پیکاک فارل، دروازه بان جوان ایرلند شمالی، بود. بازیکنان آلمان در نیمه اول صاحب چند موقعیت خوب گلزنی شدند اما هر بار فارل با واکنش های دیدنی، مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

اما در ابتدای نیمه دوم، سرانجام قفل دروازه میزبان باشد. روی ارسال کلوسترمن از سمت راست بود که توپ با دخالت تیمو ورنر به هالستنبرگ رسید و او هم با یک ضربه والی تماشایی، توپ را به طاق دروازه ایرلند شمالی کوبید.

تلاش آلمانی ها برای رسیدن به گل دوم، در وقت های اضافه نتیجه داد و سرژ گنابری در دقیقه 90+2، حساب کار را 2-0 کرد. روی پاس در عمق کای هاورتز بود که توپ در گوشه محوطه شش قدم به گنابری رسید و او هم از زاویه ای بسته، دروازه حریف را باز کرد.

 

1433172

 

اما هلند که میهمان استونی بود، کار راحت تری داشت. تنها 17 دقیقه طول کشید تا رایان بابل نارنجی ها را پیش بیندازد و همین مهاجم باتجربه، در دقیقه 48، اختلاف را به دو گل افزایش داد.

ممفیس دیپای در دقیقه 76 و جورجینیو واینالدوم در دقیقه 87، دو بار دیگر دروازه استونی را باز کردند و به این ترتیب، هلند با نتیجه 4-0 به پیروزی رسید.

در این دیدار آلمان و ایرلند شمالی با 5 بازی و 12 امتیاز در رتبه های اول و دوم قرار دارند و هلند با 4 بازی و 9 امتیاز، سوم است.

 

1433171

 

بلژیک هم در شبی که کوین دی بروین بار دیگر نمایش درخشانی داشت، توانست چهار بار دروازه اسکاتلند را باز کند.

دی بروین در این دیدار سه پاس گل داد تا روملو لوکاکو، توماس فرمالن و توبی الدروایرلد در دقایق 10، 24 و 32، دروازه حریف را باز کنند. در نهایت ستاره سیتی در دقیقه 82 دروازه اسکاتلند را برای بار چهارم باز کرد تا سهمش در این پیروزی پررنگ تر شود.

این ششمین پیروزی پیاپی بلژیک در رقابت های مقدماتی یورو 2020 بود و این تیم با 18 امتیاز، بالاتر از روسیه 15 امتیازی، با اقتدار در صدر قرار دارد.

دیدگاه‌ها