کد خبر : 1635635 | 19 شهریور 1398 ساعت 11:44 | 474K بازدید | 0 دیدگاه

مرگ دختر آبی و واکنش های بی پایان

حادثه تلخی که فوتبال ایران را تکان می‌دهد

گزارش های اولیه مبنی بر فوت سحر.خ دختری که بعد از خودسوزی به بیمارستان سوانح و سوختگی مطهری منتقل شده بود (متاسفانه) حقیقت داشت و با وجود تلاش پزشکان،او درگذشت.

حادثه تلخی که فوتبال ایران را تکان می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، از بعد از ظهر دیروز که خبر فوت دخترآبی منتشر شده و سپس با تماس های مکرر با بیمارستان به تایید رسید،هواداران فوتبال در ایران به نحوی با خانواده او اعلام همدردی کرده و از اهالی فوتبال و رسانه های ورزشی انتظار واکنش و پیگیری دارند چرا که دومینوی اتفاقاتی که پیرامون سحر رخ داده از زمان بازی استقلال مقابل العین آغاز شده است.


تا پیش از اعلام خبر فوت از میان فوتبالیست های فعال مسعود شجاعی،وریا غفوری و شجاع خلیل زاده نسبت به اتفاق اولیه واکنش نشان داده بودند این درحالی است که تعدادی از بازیکنان فوتبال نیز به دنبال حضور در بیمارستان و عیادت از سحر بوده اند که این امکان وجود نداشته است. با این حال، موجی از همدردی در میان ورزشکاران و سلبریتی ها شکل گرفته است کما اینکه وینفرد شفر،حمیدرضا صدر،علی کریمی، علی پروین، سهراب پورناظری ، سیدجلال حسینی، پژمان جمشیدی، سعید آذری، میلاد میداوودی،حسین ماهینی،علی فتح الله زاده، حنیف عمران زاده و... نیز پست هایی در صفحات شخصی منتشر کرده اند.


از خانواده قربانی گفت وگوهایی از خواهرو پدر او در روزنامه شهروند منتشر شده که ناراحتی آنها را نشان می دهد.پدر سحر درباره دخترش گفته است: در خانواده ما فقط سحر بود که به فوتبال علاقه داشت، حتی پسرهایم هم سرشان به کار و درس گرم بود و زیاد به فوتبال توجه نمی‌کردند، ولی سحر عاشق فوتبال بود. او هم خیلی دختر ساده‌ای بود، اما از پنج ‌سال پیش بود که ناگهان عاشق فوتبال شد، آن هم تیم استقلال. اوایل جلوی تلویزیون می‌نشست و برای پیروزی تیم محبوبش با تسبیح صلوات می‌فرستاد، آخر هم سر همین ماجرا هم خودش را سوزاند و هم ما را...


 پیگیری های ما از بیمارستان مطهری فعلا به اینجا منجر شده که پزشک معالج او سوختگی 90 درصدی وی در انتقال به بیمارستان را تایید کرد.ضمن اینکه او به دلیل شدت سوختگی با وجود رسیدگی های اولیه در کما به سر می برده و شانس کمی برای نجات داشته است.


ورزش سه این حادثه تلخ را به خانواده سحرتسلیت می گوید.

دیدگاه‌ها