کد خبر : 1635639 | 19 شهریور 1398 ساعت 12:35 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

مارتینز: هافبکی بهتر از دی‌بروین در دنیا پیدا نمی‌شود

روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک بعد از پیروزی 4-0 تیمش مقابل اسکاتلند در مقدماتی یورو2020 به ستایش از بازیکنانش و به خصوص کوین دی‌بروین پرداخت و او را بهترین هافبک دنیا خواند.

مارتینز: هافبکی بهتر از دی‌بروین در دنیا پیدا نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، بلژیک دیشب در مرحله مقدماتی رقابتهای یورو2020 در خانه اسکاتلند به مصاف این تیم رفت و موفق شد با ارائه یک بازی برتر با نتیجه 4-0 به پیروزی برسد. بعد از پیروزی بلژیکی‌ها، سرمربی این تیم روبرتو مارتینز از عملکرد بازیکنانش رضایت کامل داشت و به خصوص به تمجید از کوین دی‌بروین که گل چهارم تیمش را به ثمر رسانده بود پرداخت و گفت در دنیا هافبکی به خوبی دی‌بروین پیدا نمی‌شود.

 

1433186

 

دی‌بروین در بازی دیشب تیم ملی کشورش عملکرد خارق‌العاده‌ای داشت. دی‌بروین پاس سه گل بلژیک را به هم‌تیمی‌هایش داد و در نهایت یک گل هم به ثمر رساند تا به حق بهترین بازیکن بلژیک در این میدان باشد.

 

روبرتو مارتینز در پایان بازی صحبت‌های خود را با ستایش از دی‌بروین آغاز کرد و گفت:" دی‌بروین مدتها است که خیلی خیلی خوب کار می‌کند. من معتقدم کوین در یکی از بهترین برهه‌های دوران حرفه‌ایش قرار دارد. او فصل جدید را با اعتماد به نفس شروع کرده و تا اینجا در اوج بوده. در دنیا هافبک دیگری پیدا نمی‌شود که بتواند مثل او فضاسازی کند. او بازی‌سازی است که می‌تواند زیباترین پاسها را بدهد و تماشای درخشش او در تیم ملی بلژیک واقعا لذت‌بخش است".

 

1433185

 

سرمربی بلژیک در ادامه گفت:" اگر بگوییم امروز ما پیروزی بزرگی بدست آوردیم بیراه نگفته‌ایم. این یک قدم بزرگ برای ما است. ما باید اتحاد درونی تیم را بیشتر کرده و روز به روز بهتر شویم".

 

دیدگاه‌ها