کد خبر : 1635640 | 19 شهریور 1398 ساعت 13:00 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

کومان: هلند روز به روز بهتر می‌شود

رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند بعد از پیروزی 4-0 شاگردانش مقابل استونی در مقدماتی یورو2020 گفت نارنجی‌پوشان در حال پیشرفت بوده و در مسیر درستی حرکت می‌کنند.

کومان: هلند روز به روز بهتر می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هلند دیشب در ادامه رقابتهای مقدماتی یورو2020 در خانه استونی به مصاف این تیم رفت و موفق شد با ارائه یک بازی برتر حریف را با نتیجه 4-0 شکست دهد. هلندی‌ها حالا از چهار بازی 9 امتیاز بدست آورده‌اند و با یک بازی کمتر نسبت به آلمان و ایرلند شمالی در رتبه سوم جدول گروه C ایستاده‌اند. نارنجی‌پوشان اگر در دیدار بعدی‌شان به پیروزی برسند با آلمان و ایرلند شمالی هم امتیاز خواهند شد.

 

1433190

 

رونالد کومان، سرمربی هلند بعد از پیروزی دیشب تیمش گفت هلند در حال پیشرفت بوده و در مسیر درستی حرکت می‌کنیم.

 

کومان بعد از بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" نیمه دوم این بازی برای ما راحت‌تر بود. این شرایط یعنی برتری بر حریف حالا برای ما بیشتر اتفاق می‌افتد. در این نیمه توانستیم فضاهای بیشتری خلق کنیم. ما در نیمه دوم به پرس کردن و فشار آوردن بر حریف ادامه دادیم و تا آخرین لحظه به گلزنی ادامه دادیم. چهار گل برای ما در این بازی کافی بود".

 

1433189

 

سرمربی هلند در ادامه گفت:" پیروزی 4-0 ما در اینجا به نظرم طبیعی است ولی معتقدم استونی در این بازی ضعیف‌تر از قبل بود. ما حریف‌مان هر سطحی داشته باشد باید بتوانیم با نظم و تاکتیک همیشگی‌مان بازی کنیم که کار ساده‌ای نیست. ما در نیمه اول مشکلاتی داشتیم و آنها چند بار به سمت دروازه ما آمدند هر چند خطرناک نبودند. ما می‌توانستیم بیشتر در عمق دفاعی‌شان بازی کنیم و اینها مشکلاتی هستند که باید اصلاح شود".

 

دیدگاه‌ها