کد خبر : 1635646 | 19 شهریور 1398 ساعت 12:40 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

روزنامه‌های ورزشی اروپا؛ از نادال تا دیبالا(عکس)

ورزش سه اخبار مهم ترین روزنامه های امروز اروپا یعنی ۱۰ سپتامبر را بررسی می‌کند.


به گزارش "ورزش سه"، در بررسی روزنامه‌های ورزشی امروز اروپا، روزنامه هایی از اسپانیا،ایتالیا و فرانسه را بررسی می‌کنیم.

 

1433201

آاس؛ باز هم نادال

روزنامه مارکا چاپ مادرید تیتر اصلی امروز خود را همچون دیروز به موفقیت نادال در مسابقات گرند اسلم پرداخته و با تیتر "شادی یک بازی خوب" به خوشحالی زیاد رافا به خاطر کسب ۱۹امین قهرمانیش در این رقابت ها پرداخته است؛ آاس همچنین اعلام کرده هازارد دوران ریکاوری را به اتمام رسانده و بازی با لوانته اولین حضورش با لباس سفید در برنابئو خواهد بود.

 

 

1433199

مارکا؛ این جا هم نادال

مارکا دیگر روزنامه اسپانیایی چاپ مادرید نیز تمام صفحه اصلی امروز خود را به کسب ۱۹امین گرند اسلم نادال اختصاص داده است؛ مارکا با تیتر " فقط باید پرواز کنی" تعریف و تمجید ویژه ای از این اسطوره اسپانیایی دنیای تنیس کرده است؛

مارکا در بخشی دیگر به بازی امروز تیم ملی بسکتبال اسپانیا مقابل لهستان نیز اشاره کرده است.

 

1433202

اسپورت؛ رافائل ۱۹

روزنامه اسپورت چاپ کاتالونیا هم که در شماره دیروز خود هیچ اشاره ای به عملکرد نادال نکرده بود بالاخره لب به ستایش این اسطوره دنیای تنیس گشود و در شماره امروز خود با تیتر "R19" از نادال و کسب نوزدهمین گرنداسلمش تقدیر کرد.

اسپورت همچنین در بخشی دیگر از صفحه اصلی خود از ایجاد یک مشکل و مصدومیت جدید برای امتیتی مدافع فرانسوی بارسلونا پرده برداشته است.

 

1433200

موندو؛ اسطوره ای به نام نادال

دیگر روزنامه چاپ بارسلونا یعنی موندو هم تمام صفحه اصلی امروز خود به ستایش از نادال اختصاص داده و با تیتر "اسطوره" از کسب ۱۹ امین گرنداسلمش تقدیر کرده است.

 

1433203

توتو اسپورت؛ بحث داغ دیبالا

این روزنامه چاپ تورین تیتر اصلی خود را به ستاره نیمکت نشین بیانکونری یعنی پائولو دیبالا اختصاص داده و با تیتر "بحث داغ دیبالا" به این موضوع پرداخته است؛ این نشریه از تمام احتمالات حول محور این بازیکن در آینده پرده برداشته است.

توتو اسپورت در بخش دیگری از صفحه اصلی خود همچون دیروز قهرمانی لکرلک راننده فراری را پوشش داده و به تعریف و تمجید از او پرداخته است.

 

1433198

کوریره دلو اسپورت؛ لوکاکو در بهترین فرم خود

این روزنامه چاپ شهر میلان به تمجید از عملکرد روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی اینتر پرداخته و او را یکی از امیدهای نراتزوری برای درخشش در ادامه فصل معرفی کرده است؛ کوریله هم مانند توتو اسپورت در بخشی دیگر از شماره امروزش درخشش لکرلک راننده فراری را روی صفحه اصلی خود برده است.

 

1433197

اکیپ؛ اهداف به حق تیم دشان

نشریه اکیپ در شماره امروز خود به بازی امشب فرانسه و آندورا پرداخته و با تیتر "اهداف به حق" تیم دشان را شایسته حضور در یورو ۲۰۲۰ تلقی کرده است.

اکیپ در قسمتی دیگر به شکست تیم ملی بسکتبال فرانسه در مقابل استرالیا و تقابل سخت با امریکا در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی بسکتبال اشاره کرده است.

 

دیدگاه‌ها