کد خبر : 1635656 | 19 شهریور 1398 ساعت 14:00 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

فن‌دایک: عالی بودیم ولی هنوز به مقصد نرسیده‌ایم

ویرژیل فن‌دایک، ستاره تیم ملی هلند و بهترین بازیکن سال اروپا بعد از پیروزی 4-0 تیمش مقابل استونی از هم‌تیمی‌هایش خواست تمرکز خود را حفظ کنند و گفت هلند هنوز به مقصد نرسیده است.

فن‌دایک: عالی بودیم ولی هنوز به مقصد نرسیده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هلند دیشب با کاپیتانی ویرژیل فن‌دایک، ستاره خط دفاعی لیورپول و بهترین بازیکن سال اروپا موفق شد استونی را در خاک این کشور با نتیجه 4-0 شکست دهد. با اینکه هلند با پیروزی دیشب و پیروزی‌اش بر آلمان در بازی قبلی دو پیروزی پیاپی در مقدماتی یورو2020 بدست آورده، فن‌دایک از هم‌تیمی‌هایش خواست تمرکز خود را در ادامه بازی‌ها حفظ کنند چرا که هنوز به هدف‌شان یعنی صعود به یورو2020 نرسیده‌اند.

 

1433220

 

فن‌دایک در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" ما در این دو بازی و دو پیروزی‌ای که بدست آوردیم خیلی خوب کار کردیم ولی هنوز به هدف‌مان که صعود به جام ملتها است نرسیده‌ایم. ما می‌خواهیم دو بازی بعدی‌مان در مقدماتی یورو2020 را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم".

 

بازیکن سال اروپا در ادامه صحبت‌هایش گفت:" ما می‌دانستیم که استونی در این بازی با خط دفاعی فشرده و نزدیک به دروازه‌اش بازی خواهد کرد و به همین خاطر باید صبور باشیم. ما در عین حال باید مراقب ضدحمله‌های حریف می‌بودیم و آنها را خنثی می‌کردیم. نقشه ما برای این بازی خیلی خوب نتیجه داد هر چند  در نیمه اول می‌توانستیم فشار بیشتری روی دروازه آنها بیاوریم".

 

دیدگاه‌ها