کد خبر : 1635657 | 19 شهریور 1398 ساعت 15:10 | 167.1K بازدید | 0 دیدگاه

سورپرایز ویلموتس در دفاع و حمله

ترکیب تیم ملی اعلام شد

مارک ویلموتس برای اولین دیدار تیم ملی در بازی‌های مقدماتی جام جهانی ترکیب متفاوتی معرفی کرد.

ترکیب تیم ملی اعلام شد

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به برگزاری اولین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در رقابتهای مقدماتی جام جهانی، سرمربی بلژیکی تیم ملی دقایقی پیش ترکیب مورد نظر خود را برای حضور در میدان و در دیدار مقابل هنگ کنگ معرفی کرد.


ویلموتس برای دیدار ابتدایی تیم ملی ترکیبی را معرفی کرد که در دفاع و حمله تغییراتی به همراه داشت تغییراتی که شاید تا پیش از اعلام ترکیب تیم ملی توسط مرد بلژیکی حدس زدن آن کمی دشوار بود.


بدین‌ترتیب علیرضا بیرانوند همانطور که پیش از این نیز حدس زده می شد به عنوان دروازه بان اصلی تیم ملی پا به میدان خواهد گذاشت.


ویموتس برای زوج خط دفاعی تیم ملی در این دیدار از محمد حسین کنعانی زادگان و سید مجید حسینی استفاده کرد. ۲ بازیکنی که شاید پیش از این حدس میزدیم تنها یکی از آنها برای این بازی به عنوان زوج مرتضی پورعلی گنجی پا به میدان خواهد گذاشت اما سورپرایز سرمربی تیم ملی نیمکت نشین کردن مرتضی پورعلی گنجی در این خط بود تا کنعانی و سید مجید حسینی به عنوان بازیکنان اصلی پا به میدان بگذارند.


درباره دو بازیکن کناری تیم ملی برای این دیدار همان چیزی که تصور می‌شد اتفاق افتاد و رامین رضاییان در این بازی به عنوان مدافع راست و همینطور میلاد محمدی به عنوان مدافع چپ پا به میدان خواهند گذاشت. دو بازیکنی که پیش از این نیز در دیدارهای تدارکاتی برابر سوریه و کره جنوبی توسط ویلموتس به زمین فراخوانده شده بودند.


احسان حاج صفی و امید ابراهیمی نیز دو هافبک دفاعی تیم ملی برای دیدار امروز خواهند بود. درباره امید تقریباً حضور وی در این پست قطعی به نظر می رسید اما حاج صفی که پیش از این و در تیم دنیزلی هم به عنوان وینگر و هم به عنوان مدافع چپ به میدان رفته بود احتمال می رفت در یکی از این دو پست مورد نظر بازی کند اما وی به مانند دورانی که برای تیم‌ملی کی‌روش به میدان می رفت در این بازی هم به عنوان یکی از دو هافبک دفاعی در زمین حضور خواهد داشت.


اگر سیستم تیم ملی برای بازی امروز را ۴۲۳۱ تصور کنیم در چیدمان سه بازیکن پشت مهاجم اصلی مشکل خواهیم داشت. تنها بازیکنی که از حضور او در پست مورد نظر مطمئن هستیم علیرضا جهانبخش است هافبک ایرانی باشگاه برایتون انگلیس در این دیدار هم به عنوان بال راست تیم ملی به بازی فرا خوانده شد اما درباره دو بازیکن دیگر در این خط ممکن است تغییری در معرفی ما به وجود بیاید هر چند پیش از این مهدی ترابی را به عنوان بال چپ در ترکیب تیم ملی می دیدیم احساس می‌شود امروز ویلموتس از کریم انصاری فرد به عنوان بال چپ تیم ملی استفاده خواهد کرد. بازیکنی که با توجه به مصدومیت مهدی طارمی در این بازی جایگزین وی خواهد شد تا به این ترتیب مهدی ترابی به عنوان بازیکن پشت مهاجم با دامنه فعالیت بیشتر، تلاش خود را برای به ثمر رساندن گل‌های بیشتر به کار ببندد.


در نوک حمله تیم ملی نیز همانطور که پیش از این تصور می‌شد سردار آزمون مهاجم گلزن به میدان خواهد رفت او که پیش از این درخشش خیره کننده ای در تیم زنیت سن پترزبورگ در لیگ برتر روسیه داشت حالا به اردوی تیم ملی و دیدار برابر هنگ کنگ اضافه شد تا قوای گلزنی ایران را همچنان تقویت کند.


علیرضا بیرانوند، محمد حسین کنعانی زادگان، سید مجید حسینی، رامین رضاییان، میلاد محمدی، احسان حاج صفی، امید ابراهیمی، علیرضا جهانبخش، مهدی ترابی، کریم انصاری فرد و سردار آزمون ترکیب اصلی تیم ملی را تشکیل می‌دهند.

دیدگاه‌ها