کد خبر : 1635664 | 19 شهریور 1398 ساعت 14:54 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

راموس: گرت بیل فوتبالیست بزرگی است

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید به تمجید از گرت بیل، ستاره ولزی این تیم پرداخته و می‌گوید بیل بر رئال مادرید تاثیر قابل توجهی گذاشته است.

راموس: گرت بیل فوتبالیست بزرگی است

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا، سرخیو راموس از گرت بیل، ستاره ولزی رئال تمجید کرده و می‌گوید بیل با اینکه فصل گذشته یک فصل دشوار را پشت سر گذاشته ولی بازیکن بزرگی است.

 

1433226

 

گرت بیل که در طول تابستان متوجه شده بود زیدان او را در رئال نمی‌خواهد تا یک قدمی پیوستن به باشگاهی چینی پیش رفت ولی این انتقال در آخرین لحظه توسط مدیران ارشد رئال ملغی شد. گرت بیل با شروع فصل جدید در ترکیب رئال درخشان ظاهر شده. او تا کنون در سه بازی در لالیگا برای رئال به میدان رفته و در جریان تساوی 2-2 مادریدی‌ها مقابل ویارئال دو گل به ثمر رسانده است.

 

راموس درباره هم‌تیمی ولزی‌اش گفت:" گرت بیل به نظر من بازیکن بزرگی است و در سالهایی که با پیراهن رئال بازی کرده روی تیم ما تاثیر قابل توجهی داشته".

 

کاپیتان رئال مادرید در ادامه گفت:" در مطبوعات خیلی چیزها گفته می‌شود که بعضی از آنها درست است و بعضی غلط. دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم همین است و ما باید سعی کنیم خودمان را درگیر این مسائل نکنیم. درباره حرفهایی که پشت سر گرت گفته می‌شد معتقدم گذشت زمان ثابت می‌کند که آنها اشتباه بوده. هر فوتبالیست فارغ از زندگی خصوصی‌اش باید مورد احترام باشد و کسی درباره‌اش غیبت نکند. ما آزادیم که در وقت آزادمان هر کاری دلمان می‌خواهد انجام بدهیم".

 

دیدگاه‌ها