کد خبر : 1635680 | 19 شهریور 1398 ساعت 16:30 | 81.7K بازدید | 0 دیدگاه

توتواسپورت:

تمایل PSG برای فروش نیمار در ژانویه

نشریه ایتالیایی از تمایل باشگاه پاری سن ژرمن برای خلاصی از دست نیمار در انتقالات زمستانی خبر داد.

تمایل PSG برای فروش نیمار در ژانویه

به گزارش "ورزش سه"، تابستان امسال نیمار سوژه شماره یک نقل و انتقالات بود. هفته ها ستاره برزیلی همه چیز را معطوف به خود کرده بود و در نهایت بازگشت او به بارسا میسر نشد و او در پی اس جی ماند.

 

 

1431746

 

 

نیمار که تابستان 2017 بارسا را به شکلی عجیب ترک کرد و علیه بارسا در دادگاه پرونده نیز تشکیل داد، با ابراز پشیمانی قصد بازگشت داشت اما در نهایت پی اس جی حاضر نشد با بازگشت او موافقت کند. بارسا سه دور مذاکرات فشرده با پی اس جی داشت در حالی که پول کافی برای چنین انتقالی نداشت و مشخص بود که به نتیجه ای نخواهد رسید. علاوه بر بارسا، یوونتوس و رئال هم مایل به جذب نیمار بودند. یوونتوس یک پیشنهاد نیز ارائه داد(100 میلیون یورو به علاوه دیبالا) اما رئال اقدامی در این زمینه نکرد و ترجیح داد در سایه بماند.

 

 

1430888

 

 

امروز نشریه توتواسپورت چاپ تورین ادعا کرد که داستان نیمار به پایان نرسیده و لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی مایل است تا ستاره برزیلی را در زمستان به تیمی دیگر منتقل کند. او به خوبی می داند که نیمار علاقه ای برای بازی در پی اس جی ندارد و ادامه حضور او می تواند باعث ایجاد حواشی در رختکن شود. در ورزشگاه پارک دو پرنس نیز نیمار مخالفان زیادی دارد و احتمالا این فضا روی پی اس جی تاثیر منفی خواهد داشت.

رئیس باشگاه بارسلونا چند روز پیش تاکید کرد که در زمستان برای جذب نیمار تلاش نخواهند کرد ولی اگر نیمار در فهرست فروش قرار بگیرد، احتمال اینکه بارسلونا تغییر عقیده بدهد، وجود دارد.

دیدگاه‌ها