کد خبر : 1635692 | 19 شهریور 1398 ساعت 17:55 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

مانه: جدایی؟ بی نهایت از بودن در لیورپول خوشحالم

سادیو مانه ستاره سنگالی لیورپول قصد جدایی از این باشگاه را ندارد و از حضور در آنفیلد ابراز رضایت کامل کرد.

مانه: جدایی؟ بی نهایت از بودن در لیورپول خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، سادیو مانه سه سال پیش از ساوتهمپتون به لیورپول پیوست و خیلی زود با ارائه بازی های زیبا به ستاره ای محبوب در نزد هواداران بدل شد. او در کنار فیرمینو و محمد صلاح مثلثی خوفناک در لیورپول تشکیل داده و در دو سال اخیر از عوامل اصلی موفقیت های لیورپول بوده است. 

قرمزها دو فصل پیش تا فینال لیگ قهرمانان صعود کردند ولی با شکست از رئال از کسب عنوان قهرمانی بازماندند اما فصل گذشته با شکست تاتنهام در فینال، جام را بالای سر بردند.

مانه تاکنون 63 گل برای لیورپول به ثمر رسانده و فصل گذشته به طور مشترک با صلاح و اوبامیانگ آقای گل لیگ برتر شد.

 

 

1426774

 

 

ستاره سنگالی در واکنش به شایعات جدایی از لیورپول در فصل آینده گفت:« نمی توانم توضیح بدهم که چقدر از حضور در لیورپول خوشحالم. صادقانه بگویم که بی نهایت از اینکه عضوی از خانواده لیورپول هستم، خوشحالم. ما بهترین هواداران دنیا را داریم و همیشه قدردان شان هستیم. این هواداران باعث تهییج من و هم تیمی هایم می شوند و انگیزه ای هستند برای اینکه روز به روز بهتر شویم.»

 

مانه در مورد تجربه فتح لیگ قهرمانان با لیورپول گفت:« از کودکی عاشق تماشای بازی های لیگ قهرمانان به خصوص فینال ها بودم. رویای من بازی در این تورنمنت بود و با لیورپول به آن رسیدم. دو فصل پیش در فینال برابر رئال گلزنی هم کردم ولی برای قهرمانی کافی نبود اما فصل گذشته توانستیم قهرمان شویم و نمی دانید چه لذتی داشت.

پس از ناکامی در فینال 2018، کمتر کسی تصور می کرد ما بتوانیم به فاصله یک سال بار دیگر به بازی نهایی برسیم اما این کار را انجام دادیم و حتی جام را به دست آوردیم. همان لذت قهرمانی به ما برای فصل جاری نیز انگیزه فراوانی داده است و اکنون به چیزی جز فتح عناوین بیشتر فکر نمی کنیم.»

 

 

1410346

 

 

دیدگاه‌ها