کد خبر : 1635695 | 19 شهریور 1398 ساعت 18:49 | 32.8K بازدید | 0 دیدگاه

با ایجاد چهار موقعیت گل 

سردار ایرانی، جنگنده و گلزن و بدشانس

مهاجم تیم ملی فوتبال که در نیمه اول بازی امروز که انگیزه زیادی برای گلزنی داشت، پس از دو بار امتحان کردن شانس خود برای بار سوم دروازه حریف را باز کرد.

سردار ایرانی، جنگنده و گلزن و بدشانس

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون را می توان یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در نیمه اول دیدار برابر هنگ کنگ دانست. مهاجم تیم ملی در این نیمه که با دفاع فشرده حریف روبرو شده بود پس از دو بار حرکت برای گلزنی در نهایت بار سوم موفق شد دروازه حریف را باز کند. 


او برای اولین بار در دقیقه یازدهم بر روی ارسال کوتاه و دیدنی جهانبخش توانست ضربه سری زیبا به سوی دروازه حریف روانه کند اما این توپ روی خط دروازه توسط گلر هنگ کنگی برگشت داده شد. 


در دقیقه چهاردهم سردار یک بار دیگر با برداشتن یکی دو مدافع تیم حریف شوت سنگینی روانه دروازه کرد اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه حریف بیرون رفت تا اینکه اتفاقی که برای سردار باید بیفتد در دقیقه بیست و سوم بیفتد و این مهاجم با پاس کوتاه و البته با موقعیت سنجی خود توپ دقیقی را به گوشه دروازه حریف فرستاد تا در نیمه اول تیم ملی بتواند از دفاع چند لایه هنگ کنگ بگذرد و از حریف پیش بیفتد.

 

1433271


در نیمه دوم هم سردار باز هم تلاش خود را به کار بست تا بتواند پیام آور شادی برای تیم ملی باشد. او که تجربه ای جدید را از سر می گذراند و در این بازی تا محوطه جریمه تیم ملی برای بازگرداندن توپ‌های مرده نیز عقب می‌آمد بلافاصله خود را به نیمه زمین حریف می رساند تا بتواند در زمانی که تیم ملی دفاع را به حمله سریع تبدیل می کند به ایجاد فشار لازم روی دروازه حریف کمک کند. 


آزمون اگر در این دیدار خوش شانس تر بود حداقل یک بار دیگر می توانست توپ را وارد دروازه حریف کند که مهمترین آن به ضربه روی پا و چکشی او بر می گردد که دروازه بان حریف را به سختی به واکنش وا داشت در حالی که همه فکر می‌کردند او دروازه حریف را برای سومین بار باز می‌کند، دروازه بان حریف از روی خط دروازه توپ را دور کرد. 


از نکات جالب مربوط به بازی مهاجم تیم ملی به دامنه حرکتی او بر می گشت. این بار سردار علاوه بر بازگشت به زمین خودی با مدافعان و گلر حریف در افتاد که همه آنها نشان داد حالا دیگه علاوه بر سرزنی و صرفا مهاجم باکس بودن، گلزن زنیت به عقب می آید توپ می گیرد و در درگیری ها هم حضور پیدا می کنند زمانی که وی جای خود را با مهاجم پشت سر یعنی انصاری‌فرد عوض می کرد و دقیقا زمانی که کریم مهاجم نوک می شد و سردار نقش یک گلادیاتور پشت وی را اجرا می کرد.

دیدگاه‌ها