کد خبر : 1635697 | 19 شهریور 1398 ساعت 18:23 | 54.2K بازدید | 0 دیدگاه

اختلاف فاحش رونالدو با دیگر ستاره های سری آ

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس با اختلاف در صدر پر درآمدترین بازیکنان سری آ قرار دارد.

اختلاف فاحش رونالدو با دیگر ستاره های سری آ

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو یک سال قبل و با انتقالی 100 میلیون یورویی از رئال مادرید راهی یوونتوس شد و گاتزتا دلا اسپورت امروز در گزارشی مدعی شد وی با اختلاف تقریبا چهار برابر، پر درآمدترین بازیکن حال حاضر سری آ بوده و سالانه 28 میلیون پوند از باشگاه یوونتوس دستمزد دریافت می کند.

 

نفر دوم ماتیاس دی لیخت، مدافع هلندی و جدید یوونتوس است که در تابستان امسال راهی تورین شد و تقریبا یک چهارم رونالدو و مبلغ 7.2 میلیون پوند حقوق می گیرد و اختلاف فاحشی با ستاره پرتغالی دارد.

 

1424427

 

روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی و جدید اینتر و همچنین گونسالو ایگواین، ستاره آرژانتینی یوونتوس با دریافت 6.7 میلیون پوند رتبه های بعدی را به خود اختصاص داده اند و پائولو دیبالا، شماره 10 بیانکونری نیز 6.5 میلیون پوند حقوق می گیرد که البته تمامی این ارقام بعد از کسر مالیات می باشد.

 

حضور چهار بازیکن از یوونتوس در بین پنج بازیکن اول نشان می دهد که این باشگاه در سالهای اخیر سرمایه گذاری بزرگی برای پیشرفت خود انجام داده و همین اختلاف فاحش، یکی از عوامل اصلی فاصله گرفتن قدرت یوونتوس با دیگر تیم های بزرگ سری آ و کسب هشت قهرمانی متوالی در لیگ ایتالیا در سالهای اخیر بوده است.

دیدگاه‌ها