کد خبر : 1635700 | 19 شهریور 1398 ساعت 18:40 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

نتایج دیدارهای انتخابی جام جهانی- آسیا 

بحرین برد؛ فلسطین شگفتی ساز باخت

هفته دوم رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ قطر و جام ملت های آسیا۲۰۲۳ چین امروز شروع شد.

به گزارش ورزش سه، دیدار تیم های حاضر در این رقابت ها از صبح امروز شروع شده و تا کنون نتایج زیر به دست آمده است.


تیم ملی فیلیپین در اولین دیدار امروز موفق شد تا در خانه گوام، این تیم را با نتیجه ۴-۱ شکست بدهد و در جدول گروهشان سه امتیازی شود و البته گوام بدون امتیاز باقی بماند.


آنخل گویرادو، پاتریک ریچلت،استفان اسشورک و پاتریک استراووس گل های تیم فیلیپین را زدند.

 

1433268

 

در دیگر دیدار امروز تیم تاجیکستان موفق شد تا ۱۰ نفره برابر مغولستان پیروز شود و دومین برد پیادی خود را به دست بیاورد. داورون اگراشف در دقیقه ۸۲ تک گل تاجیک ها را به ثمر رساند.

 

1433269

 

در دیگر دیدار گروهی که تیم ملی کشورمان حضور دارد، بحرین به مصاف کامبوج رفت و موفق شد تا با گل کمیل حسن الاسود در دقیقه ۷۸ به سه امتیاز شیرین دست پیدا کند. اسود در بازی قبل تک گل تیمش برابر عراق را نیز زده بود.

 

1433267

 

تیم فلسطین که در هفته اول رقابت ها با نتیجه ۲-۰ ازبکستان را شکست داده بود در خانه حریف به مصاف سنگاپور رفت و با نتیجه ۲-۱ شکست خورد تا درخشش تیم جوان فلسطین ادامه دار نباشد، همچنین سنگاپور با این برد ۴ امتیازی شد.محمد بن حمزه و بهارالدین برای سنگاپور و یاسر حامد برای فلسطین گلزنی کردند.

 

همچنین تیم نپال که در دیدار قبل از کویت ۷ گل دریافت کرده بود در دیدار خارج از خانه امروز خود با دبل رنجان بیستا موفق به پیروزی شد تا سه امتیازی شود و چین تایپه با دو شکست در انتهای جدول قرار بگیرد.

 

1433270

دیدگاه‌ها