کد خبر : 1635704 | 19 شهریور 1398 ساعت 19:05 | 49.3K بازدید | 0 دیدگاه

استخدام زیدان؛ جدیدترین هدف دیوید بکام

دیوید بکام، اسطوره فوتبال انگلیس به دنبال همکاری با زین الدین زیدان است.

استخدام زیدان؛ جدیدترین هدف دیوید بکام

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای کلید خوردن پروژه کهکشانی های یک در اوایل هزاره جدید، فلورنتینو پرز جوان در آن مقطع تصمیم به جذب ستاره های بزرگی مانند دیوید بکام و زین الدین زیدان گرفت تا رئال مادرید را تبدیل به رعب آورترین تیم آن مقطع فوتبال اروپا کند.

 

همیشه رابطه خوبی بین زیزو و دیوید بکام برقرار بود و اسطوره فوتبال انگلیس که مدتی است مالکیت باشگاه اینتر میامی را بر عهده دارد، تصمیم گرفته در آینده برای استخدام زیدان به عنوان سرمربی این تیم اقدام کند.

 

1433274

 

نشریه انگلیسی میرر مدعی شد دیوید بکام قصد دارد با زیدان برای حضور در لیگ ایالت متحده وارد مذاکره شود تا در صورت امکان، این سرمربی جذاب فرانسوی طی سالهای آتی در این کشور حضور یافته و هدایت اینتر میامی را بر عهده گیرد.

 

دیوید بکام می داند که در صورت حضور زیدان در آمریکا، بازیکنان بزرگی چون لیونل مسی و پل پوگبا نیز برای انتقال به اینتر میامی علاقمند خواهد شد و این سرمربی فرانسوی می تواند ضامن حضور ستاره های بزرگ در لیگ ایالت متحده باشد. قرار است اینتر میامی از سال 2020 در لیگ ایالت متحده حضور یابد، اما این تیم از همین حالا استادیوم فوق العاده ای را برای حضور در این رقابت ها ترتیب دیده و احتمالا طی سالهای بعد بازیکنان بزرگ بعد از توافق با دیوید بکام راهی ایالت متحده خواهند شد.

دیدگاه‌ها