کد خبر : 1635722 | 19 شهریور 1398 ساعت 20:54 | 33.7K بازدید | 0 دیدگاه

چرا انتقال گری لینه کر به منچستریونایتد منتفی شد؟

دو بار احتمال انتقال گری لینه کر به منچستریونایتد وجود داشته و منتفی شده است.

چرا انتقال گری لینه کر به منچستریونایتد منتفی شد؟

به گزارش "ورزش سه"، گری لینه کر مهاجم سابق و گلزن فوتبال انگلیس فاش کرد که چرا علی رغم اینکه دو بار تقریبا در آستانه انتقال به منچستریونایتد بوده، در نهایت این انتقال منتفی شده است. گری لینه کر در دوران ورزشی خود در تیم های انگلیسی مانند لستر، اورتون و تاتنهام و همچنین در ادامه در لالیگا و در بارسلونا بازی کرده است. اما گری لینه کر در سالهای 1985 و 1989 امکان انتقال یونایتد را داشته و در نهایت چنین اتفاقی رخ نداده است.

 

1433291

 

گری لینه کر گفت: " روزی ابتدا تاتنهام به من گفت که از نظر مالی شرایط خریدم را ندارد و در همان مقطع مدیر برنامه من برای انتقال به منچستریونایتد با سرالکس فرگوسن وارد مذاکره شده بود.

 

در حالیکه من نزدیک به انتقال به یونایتد بودم، دوباره تاتنهام به من پیغام داد که شرایط جذب من را دارد و انتقالم به اولدترافورد منتقی شد. البته باید  در خاطر داشته باشید که منچستریونایتد در سال 1989 تیمی قدرتمند مانند چهار یا پنج سال بعد نبود.

 

منتفی شدن انتقال به یونایتد در سال 1985؟ نه، من می خواستم به اورتون منتقل شوم و این کار را کردم. به یاد داشته باشید یونایتد در آن زمان تیمی بسیار متوسط ​​بود، اما اورتون قهرمان انگلیس بود."

دیدگاه‌ها