کد خبر : 1635758 | 20 شهریور 1398 ساعت 10:00 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

ساوت‌گیت: اشتباهات دفاعی انگلیس باید اصلاح شود

گرت ساوت‌گیت سرمربی تیم ملی انگلیس بعد از پیروزی 5-3 تیمش مقابل کوزوو در مقدماتی یورو2020 گفت انگلیس در این بازی اشتباهات مشهودی داشت و باید در بازی‌های بعدی بهتر باشد.

ساوت‌گیت: اشتباهات دفاعی انگلیس باید اصلاح شود

به گزارش "ورزش سه"، گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس که شاگردانش دیشب موفق شدند در زمین خودی مقابل کوزوو با نتیجه 5-3 به پیروزی رسیده و بعد از 4 بازی در مقدماتی یورو2020 با حداکثر امتیازات ممکن و یک بازی کمتر در صدر گروه A قرار بگیرند می‌گوید انگلیسی‌ها در دیدار با کوزوو اشتباهات دفاعی فاحشی داشته‌اند که باید اصلاح شود و تیمش در بازی‌های بعدی باید عملکرد بهتری به نمایش بگذارد.

 

1433343

 

ساوت‌گیت بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" این بازی پر از لحظات عجیب و غریب بود. یک بازی فوق‌العاده عجیب و غریب. ما در گلهایی که دریافت کردیم اشتباهات فاحشی داشتیم ولی من از روحیه‌ای که نشان دادیم و هرگز خودمان را نباختیم واقعا لذت بردم".

 

سرمربی انگلیس در ادامه گفت:" ما در جریان بازی یک عملکرد تهاجمی ویران‌کننده به نمایش گذاشتیم و خیلی خوب از توپ استفاده کردیم. البته اشتباهات ما روشن و مشخص بود و باید در بازی‌های بعدی بهتر کار کنیم. بازیکنان ما این را می‌‌دانند و لازم نیست من آن را به آنها گوشزد کنم".

 

دیدگاه‌ها