کد خبر : 1635769 | 20 شهریور 1398 ساعت 10:25 | 33.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی مقتدرانه آرژانتین، شکست سلسائوی بی‌انگیزه

آرژانتین و برزیل در دو بازی دوستانه به مصاف مکزیک و پرو رفتند و با وجود پیروزی 4-0 آلبی‌سلسته، برزیل مقابل حریف خود با نتیجه 1-0 شکست خورد.

پیروزی مقتدرانه آرژانتین، شکست سلسائوی بی‌انگیزه

به گزارش "ورزش سه"، آرژانتین و برزیل، دو غول بزرگ فوتبال آمریکای جنوبی ساعاتی پیش در خانه خود در دو بازی دوستانه به ترتیب به مصاف مکزیک و پرو رفتند. با وجود اینکه آرژانتینی‌ها با ارائه یک بازی برتر و با هت‌تریک لائوتارو مارتینز موفق شدند حریف پرقدرت‌شان مکزیک را با نتیجه 4-0 شکست دهند ولی برزیلی‌ها مقابل پرو نتیجه‌ای بهتر از شکست 1-0 بدست نیاوردند.

 

آرژانتین بدون حضور لیونل مسی در ترکیبش به مصاف مکزیک رفت ولی آلبی‌سلسته در همان نیمه اول به لطف هت‌تریک لائوتارو مارتینز در چهل دقیقه اول بازی موفق شد حریف خود را 4-0 شکست دهد.

 

1433366

 

آرژانتین در نیمه دوم با سرعت کمتری بازی می‌کرد ولی مکزیک حتی در این نیمه هم نتوانست خطر جدی‌ای روی دروازه آلبی سلسته ایجاد کند. مکزیک در این بازی آنقدر ضعیف بود که در طول 90 دقیقه حتی نتوانست یک شوت به سمت چارچوب دروازه آرژانتین شلیک کند.

 

در جریان این بازی هشت بازیکن از دو تیم کارت زرد دریافت کردند ولی این بازی دوستانه آرژانتین و مکزیک بدون تردید به خاطر درخشش و هت‌تریک لائوتارو مارتینز مهاجم جوان این تیم در یادها باقی خواهد ماند که موفق شد اولین هت‌تریک خود با لباس تیم ملی را جشن بگیرد.

 

اما برزیل در حالی در لس‌آنجلس به مصاف پرو رفت که هر چه تلاش کرد نتوانست از شکست خود در دقایق پایانی جلوگیری کند و قهرمان پنج دوره جام جهانی با گلی که در دقیقه 86 از آبرام دریافت کرد شکست خورد.

 

1433363

 

درحالیکه چهار دقیقه به پایان بازی مانده بود آبرام ضربه آزاد خود را وارد دروازه برزیل کرد تا به روند 17 بازی بدون شکست برزیل پایان دهد. برزیل که دو ماه پیش در کوپا آمه‌ریکا موفق شده بود از سد پرو عبور کند در این بازی بدون حضور نیمار، دنی آلوس و تیاگو سیلوا به میدان رفته بود که از سوی تیته به آنها استراحت داده شده بود.

 

با اینکه ریچارلیسون در پیشانی خط حمله برزیل پرتحرک ظاهر شد و یک بار هم با شوتی سرکش تا یک قدمی باز کردن دروازه پرو پیش رفت اما توپش به تیر دروازه اصابت کرد، ولی برزیلی‌ها در طول بازی هرگز اقتدار کامل نداشتند و نمی‌توانستند کنترل توپ و میدان را بدست بگیرند. حتی در نیمه دوم به میدان فرستادن نیمار و وینیسیوس جونیور هم نتوانست گره از کار بسته برزیل باز کند.

 

1433364

 

دیدگاه‌ها