کد خبر : 1635776 | 20 شهریور 1398 ساعت 11:00 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

دشان: کینگزلی کومان به مراتب بهتر از فصل قبل است

دیدیه دشان، سرمربی فرانسه بعد از پیروزی 3-0 تیمش مقابل آندورا در مقدماتی یورو2020 از کسب این نتیجه ابراز رضایت کرد و درخشش کینگزلی کومان در بازی‌های اخیر فرانسه را خارق‌العاده خواند.

دشان: کینگزلی کومان به مراتب بهتر از فصل قبل است

به گزارش "ورزش سه"، فرانسه دیشب در ادامه مسابقات مقدماتی یورو2020 در خانه خود به مصاف تیم ملی کشور کوچک آندورا رفت و موفق شد با نتیجه 3-0 به پیروزی رسیده و سه امتیاز دیگر به اندوخته‌هایش اضافه کند. فرانسه حالا با 15 امتیاز از شش بازی در گروه H رقابتها به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به ترکیه 15 امتیازی صدرنشین است.

 

1433377

 

دیدیه دشان در پایان بازی دیروز از نتیجه کسب شده توسط شاگردانش در مقابل آندورا ابراز رضایت کرد ولی گفت انتظار داشته تعداد گلهای تیمش بیشتر باشد.

 

دشان در گفتگو با خبرنگاران گفت:" نتیجه خوبی است ولی ما حتی می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم و پیروزی بهتری بدست بیاوریم چون خیلی فرصت گلزنی خلق کردیم. ما در بازی‌هایمان در ماه سپتامبر آنچه که باید را انجام دادیم. ما باید شش امتیاز بدست می‌آوردیم که این کار را کردیم. این شش امتیاز خیلی خوب است ولی شش امتیاز بعدی برای ما حتی از این هم مهمتر خواهد بود".

 

1433376

 

دشان در ادامه به ستایش از کینگزلی کومان، ستاره تیمش پرداخت که در بازی‌های اخیر فرانسه درخشان ظاهر شده و در بازی دیروز هم گل اول تیمش را وارد دروازه حریف کرد. دشان درباره او گفت:" من قبلا هم گفته‌ام که کارایی و بازده کینگزلی کومان نسبت به فصل گذشته بهتر شده. او حالا دریبل می‌زند و روی دروازه حریف خطرناک ظاهر می‌شود. من از اینکه می‌بینم او اینقدر خوب بازی می‌کند واقعا خوشحالم. نمایش او در این دو بازی مثل نمایشهای اخیری که در باشگاهش داشته عالی بوده".

 

 

دیدگاه‌ها