کد خبر : 1635780 | 20 شهریور 1398 ساعت 11:10 | 26.9K بازدید | 0 دیدگاه

توقف قهرمان آسیا برابر ببرهای آبی

کار بزرگ سرمربی سابق سپاهان در دوحه

سرمربی کروات سابق سپاهان در یکی از مهم ترین بازی های خود به عنوان سرمربی هند دست به کار بزرگی زد و قهرمان آسیا را در خانه متوقف کرد.

کار بزرگ سرمربی سابق سپاهان در دوحه

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی قطر به عنوان قهرمان نوظهور قاره آسیا و میزبان آتی جام جهانی در دومین بازی از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 و انتخابی جام ملت های آسیا 2023 در دوحه به مصاف تیم ملی هند رفت و در پایان به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل برابر ببرهای آبی از شبه جزیره هند نرسید.


هندی ها که هدایت شان برعهده ایگور استیماچ سرمربی مشهور کروات سابق سپاهان است در حالی موفق شدند دست به چنین کار بزرگی بزنند که در روز اول رقابت ها در خانه مغلوب عمان شده بودند. ببرهای آبی اما این بار با تفکرات جالب سرمربی کروات خود موفق شدند عنابی ها را با تمام ستاره هایش در خانه متوقف کنند تا زنگ خطر برای فیلیکس سانچس اسپانیایی و شاگردانش به صدا در آید.

 

1433381


روزنامه استاد الدوحه در گزارشی تحلیلی از این بازی به بررسی نکات فنی پرداخت و مدعی شد هند با استیماچ نشان داد قطر به عنوان بهترین و تهاجمی ترین تیم آسیا هم می تواند در تله های تدافعی گیر افتاده و با بن بست در برنامه های تاکتیکی خود روبرو شود. علاوه بر این روزنامه، سایر رسانه های دوحه نیز نگاه های متفاوتی به تیم ملی قطر و میزبان آتی جام جهانی داشتند.


با این تساوی استیماچ موفق شد اولین امتیاز خود به عنوان سرمربی هند را مقابل قهرمان آسیا دشت کرده و امید را به اردوی یکی از پرطرفدارترین تیم های ملی قاره کهن در شبه جزیره بازگرداند بلکه به عنوان یکی از تیم های شگفتی ساز جواز صعود به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 را به دست بیاورد.

 

1433382

دیدگاه‌ها