کد خبر : 1635783 | 20 شهریور 1398 ساعت 11:29 | 34.9K بازدید | 0 دیدگاه

سینگ همچنان در انتظار صدور پاسپورت هندی

دلیل غیبت ستاره ایرانی در ترکیب تیم ملی هند

هافبک ایرانی- هندی به دلیل عدم صدور پاسپورتش در دیدار با قطر تیم ملی هند را همراهی نکرد.

دلیل غیبت ستاره ایرانی در ترکیب تیم ملی هند

به گزارش "ورزش‌سه"، امید سینگ ستاره ایرانی- هندی که حدود یکماه پیش به پیشنهاد فدراسیون فوتبال هند برای بازی در تیم ملی این کشور پاسخ مثبت داده بود، همچنان درگیر امور اداری است تا بتواند به عنوان شاگرد ایگور استیماچ در تیم ملی هند حضور داشته باشد.


بعد از آنکه سینگ نتوانست در اردوی قبلی تیم ملی هند حضور پیدا کند، حالا امید می رفت مسئولان فدراسیون فوتبال هند کارهای مربوط به صدور پاسپورت این بازیکن را انجام دهند تا او در اولین بازی مقدماتی جام جهانی حضور داشته باشد اما همچنان او درگیر کارهای اداری است.


هندی ها تاکنون در مقدماتی جام جهانی دو مسابقه با عمان و قطر انجام دادند که بازی اول را دو بر یک باختند و در بازی مقابل قطر که شب گذشته برگزار شد به تساوی بدون گل رسیدند. این در حالی است که استیماچ برای دو مسابقه مذکور حساب ویژه ای روی هافبک ایرانی- هندی خود باز کرده بود اما عدم صدور پاسپورت هندی تا این لحظه مانع از حضور سینگ در اردوی تیم ملی هند شد.


سینگ که اخیرا قراردادش را با باشگاه نساجی نیز امضا کرده امید دارد طی روزهای آینده این مشکل حل شود و او بتواند در اردوی بعدی تیم ملی هند حاضر شود و اولین بازی خود را برای این تیم انجام دهد.

دیدگاه‌ها