کد خبر : 1635795 | 20 شهریور 1398 ساعت 12:05 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

نشریات اروپا؛ از بسکتبال اسپانیا تا فرانسه طلایی(عکس)

روزنامه‌های ورزشی امروز۱۱ سپتامبر اکثر مطالب خود را به دنیای بسکتبال و البته فوتبال و رقابت های انتخابی یورو2020 اختصاص داده اند.

به گزارش "ورزش سه"، در بررسی روزنامه‌های ورزشی اروپا شایان ذکر است که امروز اکثریت مطالب آن ها را تحلیل رقابت های جام جهانی بسکتبال و مقدماتی یورو ۲۰۲۰ تشکیل داده است.

 

1433413

 

مارکا؛ بسکتبال اسپانیا در نیمه نهایی

روزنامه ی مارکا چاپ مادرید تیتر اصلی امروز خود را به موفقیت تیم بسکتبال اسپانیا در جام جهانی و حضور در جمع چهار تیم برتر این رقابت ها با پیروزی دیروز این تیم مقابل لهستان اختصاص داده است.

 

مارکا با تیتر " کار آن ها شایسته ی دریافت مدال است" تیم ملی بسکتبال اسپانیا را لایق روی سکو رفتن در این رقابت ها دانسته است.

 

مارکا در بخشی دیگر از شماره ی امروز خود به مصاحبه ی جالب پرز، مدیر عامل رئال مادرید اشاره کرده که دلیل عدم موفقیت فصل گذشته ی کهکشانی ها را موفقیت های زیاد این تیم در فصول گذشته و غرور ناشی از آن دانسته است.

 

مارکا همچنین از آرزوی سرخیو راموس برای دریافت توپ طلا نیز پرده برداشته است.

 

1433414

 

آاس؛ کاناوارو توپ طلا برد چرا راموس نه؟

آاس دیگر روزنامه ی چاپ مادرید هم با بردن عکس روبیو ستاره ی تیم‌ملی بسکتبال اسپانیا روی صفحه ی اول خود به تمجید از عملکرد او و البته تیم ملی این کشور پرداخته است؛ آاس با تیتر "لذت بسکتبال" به پیروزی ارزشمند اسپانیا مقابل لهستان اشاره کرده است.

 

این روزنامه در بخشی دیگر به مصاحبه سرخیو راموس در مراسم اکران مستندش اشاره که از او در مورد کسب توپ طلا پرسیده شده و کاپیتان مادرید در پاسخ گفته: "کاناوارو برد چرا من نه؟"

 

 

1433408

 

موندو؛ این جا هم بسکتبال یکه تازی می کند

روزنامه ی موندو چاپ ایالت کاتالونیا با کار کردن عکس پائو گسول ستاره ی تیم ملی بسکتبال اسپانیا، عملکرد تیم ملی این کشور در جام جهانی را با تیتر "نیمه نهایی" مورد تمجید قرار داده و به حضور اسپانیا در جمع چهار تیم برتر این رقابت ها اشاره کرده است.

 

موندو همچنین در بخشی دیگر از چاپ امروز خود به نقل قولی از پدر نیمار اشاره کرده است که او با عبارت "مذاکرات برای آینده هنوز در جریان است" با وجود اتمام بازار نقل و انتقالات هیچ گونه شایعه ای حول محور پسرش را رد نکرده است.

 

 

1433409

 

اسپورت؛ سردرد والورده

روزنامه ی اسپورت دیگر نشریه ی شهر بارسلونا به بازی آینده ی آبی اناری ها و اما اگرهای حضور ستاره های این تیم مقابل والنسیا پرداخته است؛ اسپورت عنوان کرده این اما و اگر ها باعث ایجاد سردرد و البته عصبانیت والورده شده است؛ این روزنامه با تیتر اصلی "مسی نه، سوارز شاید و بازیکنان جوان بله"

 

از عدم حضور مسی مقابل والنسیا و ابهام در حضور سوارز پرده برداشته است و اعتقاد دارد والورده همچون هفته های گذشته مجبور به استفاده از جوانان تیمش مقابل والنسیا خواهد بود.

 

اسپورت هم در بخشی از صفحه ی امروزش به پیروزی تیم ملی بسکتبال اسپانیا و حضور این تیم در نیمه نهایی جام جهانی بسکتبال پرداخته است.

 

 

1433412

 

توتواسپورت؛ دلیخت ظاهر می شود

این نشریه ی چاپ تورین با کار کردن عکس ماتیاس دلیخت ستاره ی هلندی بیانکونری روی صفحه اصلی خود و تیتر "حقیقت دلیخت" به درخشش این بازیکن جوان در هفته آینده پرداخته و معتقد است او پس از گذشت چند هفته و کنار آمدن با فشار ها درخشش را شروع می کند.

 

این روزنامه همچنین با تیتر "یک گاو وحشی" به تمجید از عملکرد فوق العاده ی تورینو در هفته های ابتدایی سری آ پرداخته است.

 

توتو اسپورت در بخشی دیگر به پوکر دیشب کریستیانو رونالدو و نزدیک شدن او به علی دایی در جدول گلزنان فیفا و احتمال شکست یک رکورد دیگر برای سی آر سون اشاره کرده است.

 

 

1433411

 

کوریره دلو اسپورت؛ فاجعه ی هیسل

این نشریه چاپ کشور ایتالیا در شماره امروز خود به مصاحبه ای با روکو کمیسو مالک باشگاه فیورنتینا در مورد فاجعه ی هیسل پرداخته است؛ کومیسو در اظهار نظری که تیتر اصلی کوریره را نیز به خود اختصاص داده عنوان کرده " فاجعه ای همچون هیسل دیگر تکرار نخواهد شد" و به طور مفصل به این موضوع و فاجعه ی تلخ پرداخته است.

 

لازم به ذکر است این فاجعه در سال ۱۹۸۵ در شهر بروکسل و ورزشگاه هیسل در بازی فینال جام باشگاه های اروپا که با پیروزی ۱-۰ یوونتوس در برابر لیورپول همراه بود، اتفاق افتاد و بر اثر ریزش دیوار ورزشگاه که به خاطر حمله ی هواداران لیورپول به سمت هواداران یووه اتفاق افتاده بود ۳۹ هوادار بیانکونری کشته و ۶۰۰ نفر زخمی شدند.

 

 

1433407

 

اکیپ؛ فرانسه ی طلایی

اکیپ شماره ی امروز خود را به پیروزی سه بر صفر تیم ملی فرانسه مقابل آندورا در چهارچوب رقابت های انتخابی یورو ۲۰۲۰ اختصاص داده است و با تیتر "صد درصد طلا" به تمجید از عملکرد شاگردان دشان پرداخته است.

 

اکیپ همچنین به بازی امروز تیم ملی بسکتبال فرانسه در مقابل ایالات متحده امریکا در یک چهارم نهایی جام جهانی بسکتبال اشاره کرده است.

 

دیدگاه‌ها