کد خبر : 1635804 | 20 شهریور 1398 ساعت 13:00 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره اینتر: هت‌تریک برای آرژانتین اتفاق ساده‌ای نیست

لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی اینترمیلان که در دیدار دیروز تیم ملی کشورش مقابل مکزیک اولین هت‌تریک ملی خود را ثبت کرد می‌گوید از خوشحالی سر از پا نمی‌شناسد.

ستاره اینتر: هت‌تریک برای آرژانتین اتفاق ساده‌ای نیست

به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی اینتر دیروز در جریان پیروزی درخشان آلبی‌سلسته مقابل مکزیک در یک بازی دوستانه که با نتیجه 4-0 بدست آمد موفق شد در 40 دقیقه اول بازی سه گل به ثمر برساند تا اولین هت‌تریک خود با پیراهن تیم ملی را جشن بگیرد. مارتینز بعد از این بازی گفت بابت این هت‌تریک بسیار خوشحال و هیجان‌زده است و از خوشحالی سر از پا نمی‌شناسد.

 

1433423

 

مارتینز 22ساله با احتساب این هت‌تریک در 13 بازی ملی خود تا کنون برای تیم ملی آرژانتین 9 گل به ثمر رسانده است.

 

مهاجم آرژانتینی در گفتگو با واحد رسانه‌ای تیم ملی آرژانتین گفت:" خیلی خوشحال و هیجان‌زده‌ام. یک فوتبالیست برای رسیدن به اینجا باید از خودگذشتگی‌های زیادی بکند و اینکه کسی بتواند با پیراهن تیم ملی آرژانتین سه گل در یک بازی بزند اتفاقی نیست که هر روز پیش بیاید".

 

مارتینز در ادامه گفت:" رسیدن به تیم ملی آرژانتین و فیکس شدن در این تیم خیلی سخت است. بچه‌های ما بازیکنهای خیلی خوبی هستند. من از هم‌تیمی‌هایم تشکر می‌کنم و همینطور از کادر فنی تیم ملی. ما برای این تمرین می‌کنیم که مردم را از نمایش تیم ملی‌شان شاد کنیم. امیدوارم به حرکت در همین مسیر ادامه بدهیم".

 

دیدگاه‌ها