کد خبر : 1635805 | 20 شهریور 1398 ساعت 12:56 | 32K بازدید | 0 دیدگاه

لیتوانی؛ چهلمین قربانی عطش رونالدو(عکس)

رونالدو با گلزنی در بازی دیشب مقابل لیتوانی، این کشور را به چهلمین قربانی خود در بازی های ملی تبدیل کرد.

لیتوانی؛ چهلمین قربانی عطش رونالدو(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری انتظار داشتند با بالا رفتن سن کریستیانو رونالدو از کیفیت این فوق ستاره ی پرتغالی کاسته شود و او نتواند درخشش دوران جوانی را در سنین بالاتر نیز تکرار کند اما او نشان داده افزایش سن هیچ تاثیری در کیفیتش نداشته و هر روز انگیزه اش برای ثبت رکوردهای جدید بیشتر از روز قبل می شود؛ در واقع رونالدو نشان داده که شعار " سن فقط یک عدد است" برای او فقط در حد یک شعار نیست و به آن رنگ واقعیت بخشیده است.

 

این فوق ستاره ی پرتغالی در حالی دیشب موفق به ثبت چهار گل برای تیمش مقابل لیتوانی شد که پیش از این سی و نه تیم قربانی گلزنی رونالدو در بازی های ملی شده بودند و لیتوانی به چهلمین تیمی تبدیل شد که در عرصه ی بازی های ملی مغلوب گلزنی این ستاره ی دنیای فوتبال شده است.

 

1433425

 

در همین رابطه خبرگزاری بلیچر ریپورت لیستی از چهل تیم ملی که رونالدو در مقابل آن ها موفق به گلزنی شده منتشر کرد که در نوع خود جالب و حیرت انگیز به نظر می رسد.

 

رونالدو با ثبت چهار گل در بازی دیشب موفق شد تعداد گل های ملی خود را به عدد ۹۳ برساند تا تنها ۱۶ گل با تعداد گل های علی دایی اسطوره ی فوتبال ایران که با ثبت ۱۰۹ گل در صدر جدول گلزنان فیفا قرار دارد، فاصله داشته باشد.

 

دیدگاه‌ها