کد خبر : 1635814 | 20 شهریور 1398 ساعت 13:34 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان استرالیا: می‌خواستیم پرگل‌تر ببریم

متئو لکی کاپیتان تیم ملی استرالیا می گوید که بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی آرزویی بود که او هرگز انتظار تحققش را نداشت.

کاپیتان استرالیا: می‌خواستیم پرگل‌تر ببریم

به گزارش "ورزش سه"، متئو لکی یکی از بهترین بازیکنان کنونی تیم ملی استرالیا محسوب می شود. او پیراهن تیم هرتابرلین را برتن دارد و پیش تر نیز در تیم های اینگولشتات، فرانکفوت و مونشن گلادباخ بازی کرده بود. لکی روز گذشته دو بار دروازه کویت را باز کرد و این در حالی رقم خورد که بازوبند کاپیتانی را بر بازو داشت.

 

وی پس از بازی گفت: هرگز فکر نمی کردم آرزوی بستن بازوبند کاپیتانی محقق شود. این افتخار بزرگی است و من می خواهم از گراهام آرنولد تشکر کنم، او به من اطلاع داد که باید بازوبند را ببندم و من هم تمام تلاشم را کردم تا نمایش خوبی داشته باشم.

 

متئو لکی همچنین گفت: این لحظه ای است که هرگز انتظار آن را ندارید. ما انتظار داشتیم بازی سختی باشد چون در خارج از خانه بود اما توانستیم برنده شویم. ما اردوی خوبی داشتیم و خوش شانس بودیم که بازی را بردیم.

 

مهاجم هرتابرلین در خصوص شرایط کویت نیز گفت: هوا بسیار گرم بود، بنابراین از لحاظ ذهنی در شرایط خوبی نبودیم. پیروزی 3-0 هرگز آسان نیست اما ما می خواستیم گل های بیشتری هم بزنیم.

 

کاپیتان استرالیا در پایان عنوان کرد: تیم عالی بازی کرد و ما حالا منتظر بازی بعدی مقابل نپال هستیم که در خانه خواهد بود، مطمئنم هواداران حمایت خواهند کرد.

دیدگاه‌ها