کد خبر : 1635818 | 20 شهریور 1398 ساعت 13:50 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

به ادعای روزنامه اسپانیایی اسپورت

قیمت مقطوع یونایتد برای پوگبا: 179 میلیون پوند

نشریه اسپانیایی اسپورت می‌گوید درحالیکه رئال مادرید قصد دارد در ماه ژانویه برای انتقال پل پوگبا اقدام کند یونایتد قیمت 179 میلیون پوندی خود را کاهش نخواهد داد.

قیمت مقطوع یونایتد برای پوگبا: 179 میلیون پوند

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی اسپورت می‌گوید منچستریونایتد رقم درخواستی خود برای واگذاری پل پوگبا که پیش از این 179 میلیون پوند اعلام شده بود را کاهش نخواهد داد و این در حالی است که به ادعای این نشریه، رئال مادرید قصد دارد در ماه ژانویه بار دیگر برای انتقال پوگبا به برنابئو تلاش کند.

 

1433441

 

پوگبا در طول تابستان یکی از اولویت‌های مهم زیدان برای انتقال به رئال بود و اسپورت می‌گوید سرمربی فرانسوی از اینکه باشگاهش نتوانسته پوگبا را به مادرید بیاورد عصبانی است. رئال اما قصد دارد تا ماه ژانویه صبر کرده و با باز شدن دوباره پنجره نقل و انتقالات تلاشهایش برای انتقال پوگبا را از سر بگیرد.

 

اسپورت می‌گوید منچستریونایتد می‌داند که اگر با وجود اقدام رسمی رئال برای جذب پوگبا با این انتقال مخالفت کند ممکن است با واکنش تند این ستاره فرانسوی روبرو شود. با اینحال مدیران یونایتد حاضر نیستند از درخواست اولیه خود به مبلغ 179 میلیون پوند که در طول تابستان به رئال اعلام شده بود عقب‌نشینی کنند.

 

1433440

 

این در حالی است که فلورنیتنو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید اخیرا به مارکا گفته بود تیم زیدان به اندازه  کافی قوی است و رئال قصد ندارد برای انتقال بازیکنان خاص به برنابئو مبالغی هزینه کند که غیرمنطقی باشد.

 

دیدگاه‌ها