کد خبر : 1635828 | 20 شهریور 1398 ساعت 14:50 | 47.2K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با اکیپ

توصیه عجیب سرمربی سابق فرانسه به نیمار

ریموند دومنک سرمربی سابق تیم ملی فرانسه از نیمار خواست که رسما از هواداران پی اس جی عذرخواهی کند.

توصیه عجیب سرمربی سابق فرانسه به نیمار

به گزارش "ورزش سه"، نقل و انتقالات تابستانی پرحاشیه برای نیمار بدون نتیجه ای روشن به اتمام رسید. او که تمام تلاشش را برای جدایی از پی اس جی کرد و قصد داشت به بارسا برگردد، در نهایت وقتی متوجه شد بارسا توانایی برآورده کردن توقعات مالی بالای پی اس جی را ندارد، تصمیم گرفت که در پاریس بماند.

 

 

1431264

 

 

نیمار در طول تابستان با مصاحبه های پرحاشیه خود علیه پی اس جی خشم هواداران این تیم را برانگیخت. به خصوص یادآوری بازی تاریخی بارسا و پی اس جی و برد 6-1 آبی اناری ها به عنوان بهترین خاطره فوتبالی خود، باعث شد تا او در اولین بازی فصل پی اس جی در پارک دوپرنس مورد توهین و فحاشی بسیاری از هواداران قرار بگیرد. در هر صورت پس از منتفی شدن بازگشت او به بارسا، نیمار حالا باید خود را برای مواجهه با هواداران خشمگین پاریسی آماده کند.

سه روز دیگر پی اس جی میزبان استراسبورگ است و او ممکن است پس از ماه ها در پارک دو پرنس به میدان برود. البته نیمار هنوز پرونده بارسا را به طور کامل نبسته و امیدوار است زمستان یا تابستان آتی به هدف خود برسد.

 

 

Image result for raymond domenech

 

 

ریموند دومنک سرمربی سابق فرانسه در آستانه بازی پی اس جی و استراسبورگ به نیمار توصیه جالبی کرد:« تنها راه برای آشتی نیمار با هواداران این است که او به طور رسمی از آنها عذرخواهی کند. نیمار باید اعتراف کند که اشتباه کرده است و البته نیاز نیست این کار را حتما با زبان فرانسوی انجام دهد. عذرخواهی پرتغالی او هم مورد قبول است.»

 

با وجود توصیه دومنک اما بسیار بعید است که نیمار تن به چنین کاری بدهد.

دیدگاه‌ها