کد خبر : 1635839 | 20 شهریور 1398 ساعت 15:50 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

تیته پس از شکست برزیل: زمین بازی افتضاح بود

سرمربی تیم ملی برزیل یکی از دلایل شکست 1-0 تیمش در بازی دوستانه برابر پرو را کیفیت بسیار بد زمین عنوان کرد.

تیته پس از شکست برزیل: زمین بازی افتضاح بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل بامداد امروز در یک بازی دوستانه در ورزشگاه مموریال لوس آنجلس مغلوب پرو شد. در دیداری که نیمار غایب ترکیب ثابت بود و وینیسیوس اولین بازی ملی خود را تجربه کرد. این یک بازی انتقامی برای پرو نیز بود و توانست شکست در فینال کوپا آمریکا را جبران کند.

تیته سرمربی برزیل در این بازی تغییرات زیادی در ترکیب اصلی تیمش نسبت به بازی قبلی مقابل کلمبیا(تساوی 2-2) داشت. نیمار، دنی آلوز، تیاگو سیلوا و آرتور روی نیمکت حضور داشتند. این سومین شکست برزیل با هدایت تیته بود و پایانی بر 17 بازی متوالی بدون شکست این تیم.

 

 

1433465

 

 

تیته در پایان بازی به شدت از کیفیت زمین انتقاد کرد و گفت:« این غیر قابل قبول است. کیفیت زمین برای چنین دیداری افتضاح است. آرژانتین و شیلی هم چند روز قبل در همین ورزشگاه به میدان رفتند و از کیفیت چمن گلایه داشتند. قصد توجیه ندارم ولی در چنین زمینی احتمال مصدومیت بازیکنان افزایش پیدا می کند و تیم ها نمی توانند تاکتیک های مورد نظر خود را به خوبی پیاده کنند.

من در تیم تغییراتی ایجاد کرده بودم و هدفم همیشه فکر کردن به مصالح تیم است. مهمتر از هر چیزی تیم است و این فرصت را داشتیم تا به بازیکنانی دیگر میدان بدهیم. از نظر من بازی با پرو بهترین زمان برای ایجاد تغییرات در ترکیب بود.

گفتم که قصد توجیه ندارم و باید به پرو تبریک گفت. آنها استراتژی خوبی برای بازی با ما داشتند و به هدف شان رسیدند ولی دیگر نباید در چنین زمینی به میدان برویم. این پذیرفتنی نیست.»

 

 

1433466

 

 

وینیسیوس:« در مورد او باید محتاط بود چون هنوز خیلی جوان است. او را وارد زمین کردم تا به بازی ما عمق بیشتری بدهد. وینی نیاز به فضا برای نشان دادن توانایی هایش دارد. او هنوز بچه است ولی به مرور با تجربه خواهد شد.»

 

نیمکت نشینی نیمار:« نیمار، آلوز، تیاگو و آرتور با تصمیم من نیمکت نشین بودند. ما بازیکنان دیگری داریم و طرح های تاکتیکی متفاوت. باید به همه میدان داد. همچنین باید نشان دهیم که بدون بازیکنان اصلی هم تیم خوبی هستیم. در مورد نیمار و آرتور البته ریسک مصدومیت هم وجود داشت.»

 

 

دیدگاه‌ها